Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja mid: anulować oryginalną funkcję?
#1
Witaj ponownie,   Mam kolejne pytanie dotyczące MF. czy można zablokować oryginalną funkcję z mojego zakodowanego kodu, aby nie została wykonana. w normalnym vtable haku po prostu     Kod:   return D3D_OK; zamiast powrotu oFunction (params ...);   jak to zrobić w Midfunction?   jakieś pomysły?
Reply
#2
Istnieje wątek przez learn_more, Pokazuje, jak przekonwertować funkcję c ++ na ASM Nie znam tytułu atm. EDYTOWAĆ: Znaleziono: http://www.unknowncheats.me/forum/c-...pec-naked.html
Reply
#3
No cóż, wygląda na to, że nie masz podstawowej wiedzy i jesteś zbyt leniwy, aby skorzystać z funkcji wyszukiwania: - http://www.unknowncheats.me/forum/c-...-big-deal.html - http://www.unknowncheats.me/forum/c-...pec-naked.html
Reply
#4
dobrze widziałem o tych wątkach i ja z grubsza też je rozumiem. ale w żadnym z nich nie ma wyjaśnienia, w jaki sposób mogę zablokować funkcję, która jest zawieszona gdzieś pośrodku. Mój pomysł polega na natychmiastowym uruchomieniu opcode RET, ale prawdopodobnie napotkałoby te dwa problemy: Zacytować: Originally Posted by learn_more Po zakończeniu funkcji przywraca stos i przywraca rejestr EBP zanim aplikacja znajdzie się w moim haku, wykonuje kilka instrukcji wypychania, co oznacza, że stos zostaje zmanipulowany, a gra się zawiesza po powrocie, ponieważ dostaje złe wartości ze stosu. więc moje myśli mają wykonać tyle instrukcji POP, co instrukcje wypychania, ostatni przejdzie do rejestru EPB. a potem RET. Czy moje myśli mają jakiś sens?
Reply
#5
Cóż, jeśli chcesz wrócić w połowie drogi, musisz przywrócić stos
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)