Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tekst D3D9 znacznie obniża FPS
#1
Cześć, Podczas rysowania tekstu doświadczam bardzo złych spadków FPS. Do 25 utraty FPS ... Obecnie używam LPD3DXFONT i wywołuję -> DrawTextA za każdym razem EndScene jest wywoływana i jeden raz każdy dla każdego oddzielnego ciągu, który rysuję.   Czy istnieje sposób na poprawę wydajności? Osiągnięcie tekstu zawierającego ESP jest w tym bolesne   Z góry dziękuję
Reply
#2
Pierwszy parametr może mieć wartość NULL lub ikonkę. Jeśli użyjesz NULL DrawText, utwórz dynamit i zniszcz go po wywołaniu. To jest powolne. Możesz stworzyć duszek i przekazać go do każdego połączenia DrawText. To powinno poprawić wydajność. Możesz także użyć innych klas czcionek, ale większość z nich nie jest tak elastyczna jak D3DXFONT
Reply
#3
Czy masz coś jeszcze w EndScene? Pamiętaj, aby zainicjować czcionkę tylko raz, nie każdą ramkę, co KN4CK3R powiedział powyżej.
Reply
#4
Używałem NULL jako parametru, metoda sprite nie zrobiła wielkiej różnicy: | Czy powinienem użyć innej inicjalizacji? D3DXCreateFontA (urządzenie, 12, 0, FW_NORMAL, 1, 0, DEFAULT_CHARSET, OUT_DEFAULT_PRECIS, DEFAULT_QUALITY, FF_MODERN, "Courier" i czcionka); Używam również LPDIRECT3DDEVICE9-> Wyczyść wszystko inne. Przynajmniej na gradientach, to była najbardziej efektywna metoda FPS, czy jestem w błędzie?
Reply
#5
Nie powinieneś tworzyć czcionki ani ikonki w każdej klatce. Rysujesz każdy piksel w gradiencie za pomocą opcji Wyczyść? To nie jest wydajne.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)