Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mój EndScene Hook.
#1
Kiedy zmęczyłem się, aby podpiąć mój przykład gry. PointBlank. mój hak EndScene działa, ale po minucie dostał Crash? czy jest jakiś powód? lub po prostu muszę ominąć hackshield? ponieważ mam stare obejście, więc nie mogę po prostu potrzebować niewykrytego haka EndScene. ale naprawdę nie mogę zrobić mojego niezauważonego haka EndScene? Miałem nadzieję, że ktoś mi to da.
Reply
#2
Jeśli poprawnie się zaczepia (a jesteś pewien, że nie jest to spowodowane tym, że nie resetujesz silnika), będzie to anticheat. Potrzebujesz obejścia. Bez względu na to, jak "niewykryty", możesz go złapać.
Reply
#3
Jeśli twój hak nie zostanie wykryty przez hs, nic ci nie jest. Wypróbuj różne typy haczyków, także w połowie. Twoim problemem jest łatanie bajtów ES, które są skanowane przez hs. Proponuję użyć haka vmt na wskaźniku urządzenia gry, w ten sposób będziesz najprawdopodobniej niewykryty, ponieważ edytujesz tylko wskaźnik. Jednak hs może go ostatecznie wykryć sprawdzając dokąd prowadzi wskaźnik.
Reply
#4
Przypadkowe awarie, takie jak to, brzmią jak możliwe wywołanie Resetuj, unieważniające twoje obiekty bez odpowiedniego ich odtworzenia.
Reply
#5
Zacytować: Napisał Geecko Jeśli twój hak nie zostanie wykryty przez hs, nic ci nie jest. Wypróbuj różne typy haczyków, także w połowie. Twoim problemem jest łatanie bajtów ES, które są skanowane przez hs. Proponuję użyć haka vmt na wskaźniku urządzenia gry, w ten sposób będziesz najprawdopodobniej niewykryty, ponieważ edytujesz tylko wskaźnik. Jednak hs może go ostatecznie wykryć sprawdzając dokąd prowadzi wskaźnik. Masz na myśli, czy mogę VMT hook, czy ES można wykryć? masz rację, Hs może odkryć je, sprawdzając dokąd prowadzi wskaźnik. więc co powinienem zrobić? przestać zahaczyć ES? lol, nie mogę tego zrobić.
Reply
#6
przechwytuj ES używając vmt, wtedy będziesz wiedział czy hs to skanuje (nie sądzę) btw jeśli sprawdza, gdzie wskaźnik prowadzi, jest łatwa naprawa: zmień wskaźnik vmt es tak, aby wskazywał na adres wewnątrz game.exe / d3d9.dll, a następnie napisz tam wskaźnik es_hook
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by aw1212 Masz na myśli, czy mogę VMT hook, czy ES można wykryć? masz rację, Hs może odkryć je, sprawdzając dokąd prowadzi wskaźnik. więc co powinienem zrobić? przestać zahaczyć ES? lol, nie mogę tego zrobić. Zawsze można podłączyć i spróbować. Nie musisz renderować z ES, wiele sposobów, aby to zrobić, jeśli włamujesz się do debuggera / IDA.
Reply
#8
Czy nazywasz oryginalną funkcję po wykonaniu swoich rzeczy? Myślę, że to może być problem, jeśli tego nie zrobisz.
Reply
#9
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Skyfail Czy nazywasz oryginalną funkcję po wykonaniu swoich rzeczy? Myślę, że to może być problem, jeśli tego nie zrobisz. Jego symptomy są wykrywane, działa wtedy wyjście z gry. W ten sposób HS obsługuje wykrywanie.
Reply
#10
Zacytować: Napisał Geecko przechwytuj ES używając vmt, wtedy będziesz wiedział czy hs to skanuje (nie sądzę) btw jeśli sprawdza, gdzie wskaźnik prowadzi, jest łatwa naprawa: zmień wskaźnik vmt es tak, aby wskazywał na adres wewnątrz game.exe / d3d9.dll, a następnie napisz tam wskaźnik es_hook testowane w warrock, ale nadal wykrywane. : \ Zacytować: Originally Posted by zoomgod Zawsze można podłączyć i spróbować. Nie musisz renderować z ES, wiele sposobów, aby to zrobić, jeśli włamujesz się do debuggera / IDA. Zmęczyłem się też, by chwycić Present, ale nic się nie zmienia. tak dużo, ale jestem Begginer on Hooking. co o mnie myślisz? twoje talenty zahaczania są lepsze ode mnie, więc nie mogę tego zrobić. Również mój Engine Present Hook nie działa. kim ty jesteś fuuu HS.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)