Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Savage Lands - Godmode / NoClip / Safezone / ESP
#1
Hej zespół,   "Savage Lands to brutalna, brutalna, pierwszoosobowa gra typu survival fantasy, w której gracze mają tylko jeden cel: Stay Alive. Odkryj świat, w którym spędzają dni i noce, mordując złośliwe stworzenia, zbierając rzadkie zasoby, budując schronienie i budując potężna broń potrzebna do przetrwania Każda decyzja się liczy, ponieważ jeden błąd może doprowadzić do niefortunnego spotkania z zimnymi obrażeniami śmierci. "   Ta gra jest obecnie dostępna w trybie wczesnego dostępu do pary. Nie jest w grze dla roku, ale nie jest złym celem, jeśli zaczynasz z Unity h4x0r albo   - Tryb boga - Brak klipu - Bezpieczna strefa - ESP     Tryb Boga (pełne uzdrawianie i wyraźne efekty aktywne):     Kod:   if (bGod) {MemoryStream memStream = new MemoryStream (); BinaryWriter bwStream = new BinaryWriter (memStream); bwStream. Napisz (100f); // Zdrowie bwStream. Write ((Int32) 0); // ActiveEffects bwStream. Napisz (0f); // Głód bwStream. Napisz (0f); // Krwawienie bwStream. Napisz (0f); // Choroba bwStream. Napisz (0f); // Poison bwStream. Napisz (0f); // Cold bwStream. Spłukać (); memStream. Pozycja = 0; BinaryReader bReader = new BinaryReader (memStream); GameManager. LocalPlayerController. PlayerVitals. Czytaj (bReader); }   Bez klipu:     Kod:   GameManager. LocalPlayerController. zderzak . enabled = false;   AI ESP + Safezone:     Kod:   Vector3 localPlayerPos = GameManager. LocalPlayerController. Gracz . WorldPosition; CountAIMessage CountAIMsg = CountAIMessage. Count (GameManager, LocalPlayerController, Player, WorldPosition, 360f); foreach (BaseAIController AIEntity w CountAIMsg. AIs) {Vector3 pos = AIEntity. WorldPosition; Vector3 posScreen = Kamera. Główny . WorldToScreenPoint (pos); float dist = Vector3. Odległość (pos, localPlayerPos); if (posScreen z> 0 & posScreen. y <Screen. width - 2) {posScreen. y = Ekran. wysokość - (posScreen, y + 1f); GUI. Etykieta (nowy Rect (posScreen. X, posScreen, y, 200, 40), "o" + AIEntity, Enemy, BestiaryInfo, DisplayName + string, Format ("[{0: 0} m]", (obiekt) dist) , espColor); } // TakeDamage SafeZone if (dist bSafezone && <5) AIEntity. Wróg. TakeDamage (10000f, AIEntity. WorldPosition); }   Gracz ESP (niesprawdzone - brak serwerów jeszcze dostępne SafeZone / remote kill powinien prace nad graczami, jak również.):     Kod:   Vector3 localPlayerPos = GameManager. LocalPlayerController. Gracz . WorldPosition; CountPlayersMessage CountPlayersMsg = CountPlayersMessage. Count (GameManager, LocalPlayerController, Player, WorldPosition, 360f); foreach (BasePlayerController gracza w CountPlayersMsg. Gracze) {Vector3 pos = Player. Gracz . WorldPosition; Vector3 posScreen = Kamera. Główny . WorldToScreenPoint (pos); float dist = Vector3. Odległość (pos, localPlayerPos); if (posScreen z> 0 & posScreen. y <Screen. width - 2) {posScreen. y = Ekran. wysokość - (posScreen, y + 1f); GUI. Etykieta (nowy Rect (posScreen. X, posScreen, y, 200, 40), "o" + Player, gracz, gracz, nazwa postaci, ciąg znaków, format ("[{0: 0} m]", (obiekt) dist) , espColor); }}   Dzięki: sh! Ft, venomeater, encode
Reply
#2
Jak mogę zaimplementować ten kod?
Reply
#3
Dobry koleś, właśnie wziąłem tę grę na początku tego tygodnia i czekam na majsterkowanie!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)