Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak używać wskaźnika Guerilla EXP AND SP (THSF)
#1
Używam kodu nie działa, pomóż mi       Kod:   * (BYTE *) (* (DWORD *) (0x1BF3B94) + 0x0E035) = 0x10; // GuerillaEvent * (DWORD *) (* (DWORD *) (0x1BF3B94) + 0x0E03C) = 2000; // hack exp% * (DWORD *) (* (DWORD *) (0x1BF3B94) + 0x0E040) = 2000; // hack sp%   I     Kod:   if (! guerrilla) {DWORD pointer1 = * (PDWORD) 0x1BF3B94; if (! pointer1) return; (* (PDWORD) (wskaźnik1 + 0x0E035)) = 1; // tutaj 1, aby go włączyć} if (! guerrillaexp) {DWORD pointer2 = * (PDWORD) 0x1BF3B94; if (! pointer2) return; (* (PDWORD) (wskaźnik2 + 0x0E03C)) = 2000; } If (! Guerrillasp) {DWORD pointer3 = * (PDWORD) 0x1BF3B94e; if (! pointer3) return; (* (PDWORD) (pointer3 + 0x0E040)) = 2000; }    Pomóż mi proszę.......   http://www.mx7.com/i/cbb/s80DGv.jpg
Reply
#2
Mam nadzieję, że to działa. To przełącza automatycznie w grze. Baw się dobrze. Kod: #define PBase 0x1BF3B94 bool GuerillaOn = true; if (GuerillaOn) {DWORD Guerilla = * (PDWORD) PBase; jeśli (! Guerilla) wróci; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E035)) = 1; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E03C)) = 2000; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E040)) = 2000; }
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Musivian Mam nadzieję, że to działa. To przełącza automatycznie w grze. Baw się dobrze. Kod: #define PBase 0x1BF3B94 bool GuerillaOn = true; if (GuerillaOn) {DWORD Guerilla = * (PDWORD) PBase; jeśli (! Guerilla) wróci; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E035)) = 1; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E03C)) = 2000; (* (PDWORD) (Guerilla + 0x0E040)) = 2000; } Dziękuję Ci
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)