Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Struktura nakładki DLL Directx
#1
Cześć, faceci im wydaniu mojej nakładki dll DirectX.     Cechy:   -drugujący rysunek funkcje rysowania -memory funkcje (do wstrzykiwania w innym procesie i czytać z innego) -clean code -menu     Jak używać:   Możesz użyć tej nakładki, aby tworzyć kody do większości gier (BF4 ...). Musisz tylko umieścić swój kod w Cheat.cpp i klasach w Cheat.h, a następnie wywołać funkcje w DirectxFunctions :: RenderDirectX (). Dodałem już mały przykład w źródle, możesz to sprawdzić     Potrzebny do kompilacji:   -Directx SDK -Visual Studio     Kredyty: @ Chwycić @ smallC (użyłem jego bazy bf4 i poprawiłem ją) @ shellBullet @ s0beit   i wielu innych użytkowników, którzy pomogli mi w sekcji bf4     Źródło:   Jeśli chcesz poprawić źródło, możesz pm pm, więc mogę dać ci git acces   Github Repo: https://github.com/qfrtt/Framework   EDYCJA: Dodano cs go wyzwalania bota jako przykład
Reply
#2
rysowanie za pomocą D3DXLines?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by learn_more rysowanie za pomocą D3DXLines? Rysowałem z prymitywami, ale odkąd mam nowego gpu, przełączyłem się z powrotem na D3DXLines, ponieważ nie mogłem już stracić klatek na sekundę
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by qfrtt Rysowałem z prymitywami, ale odkąd mam nowego gpu, przełączyłem się z powrotem na D3DXLines, ponieważ nie mogłem już stracić klatek na sekundę dzięki, to jest w mojej książce pod najgłupszym cytatem dnia.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by learn_more dzięki, to jest w mojej książce pod najgłupszym cytatem dnia. Rzeczywiście, naprawdę nie przełączałem się z powrotem na D3XLines, ale kiedy go przepisałem, nie zawracałem sobie głowy dodawaniem prymitywów z powodu mojego nowego gpu op fps
Reply
#6
Jakie wersje DirectX to obsługuje? DX 9,10,11? 32-bitowy 64-bitowy? Byłoby miło, gdybyś zawarł te informacje w swoim pierwszym poście.
Reply
#7
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez truxranger Jakie wersje DirectX to obsługuje? DX 9,10,11? 32-bitowy 64-bitowy? Byłoby miło, gdybyś zawarł te informacje w swoim pierwszym poście. Jego d3d9 i możesz go skompilować na x86 lub x64
Reply
#8
Właśnie pobrałem nakładkę i jest trochę problemu z pozycjonowaniem. Nakładka ustawia się poza oknem gry i nie aktualizuje swojej pozycji, jeśli okno gry zostanie przesunięte. Ponadto gra zawiesza się po wstrzyknięciu na pełnym ekranie (renderowanie wielordzeniowe jest wyłączone). jeśli masz jakieś wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów, podziel się nimi. w przeciwnym razie nakładka wygląda niesamowicie, dobrze.
Reply
#9
próbuję wstrzyknąć to z 2 wtryskiwaczami, do dwóch DirectX Test ENV (Directx 9) i w wyniku awarii aplikacji, jeśli wstrzyknę x86 dll, jeśli wstrzyknę x64 dadzą błąd - wstrzykiwam 64 dll do 32 bitowych proccesów
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by mov3ax próbuję wstrzyknąć to z 2 wtryskiwaczami, do dwóch DirectX Test ENV (Directx 9) i w wyniku awarii aplikacji, jeśli wstrzyknę x86 dll, jeśli wstrzyknę x64 dadzą błąd - wstrzykiwam 64 dll do 32 bitowych proccesów Przepraszam, trudno zrozumieć, co dokładnie napisałeś, ale jeśli wstrzykniesz skompilowaną bibliotekę droid x64 do aplikacji 32-bitowej, sprawy mogą pójść nie tak.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)