Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyodrębnianie mapy z plików pakietu
#1
Ktoś wie, jak wyodrębnić mapę z plików .pack. lub Ktoś ma mapę H1Z1 KOTK.   Robię radar w 2D, chcę używać tekstury.
Reply
#2
Tak, chciałbym wiedzieć jak
Reply
#3
Naucz mnie swoich sposobów senpai
Reply
#4
to jest prośba ... nie mówi, że wie, jak ...
Reply
#5
Znajduję narzędzie w google, ale potrzebuję pomocy w znalezieniu mapy w plikach zasobów. narzędzie: https://github.com/MajorVictory/Planetside2Tools przykład folderu: "C: \ Program Files (x86) \ Steam \ steamapps \ common \ H1Z1 King of the Kill \ Resources \ Assets" lista rozszerzeń adr (można edytować za pomocą dowolnego edytora tekstu lub kodu - struktura xml) apx cdt cnk crc (można edytować za pomocą dowolnego edytora tekstu lub kodu - tylko tekst) ctg_pc dds (można edytować za pomocą Photoshopa z wtyczką DDS) dme dma dmv dx11efb efb fxd fxo lst (można edytować za pomocą dowolnego edytora tekstu lub kodu - tylko tekst, aw niektórych ma odniesienie do plików .swf) lzham png Dla mnie tekst xefb xml (można edytować za pomocą dowolnego edytora tekstu lub kodu - struktura xml) przepraszam, zły angielski
Reply
#6
prawdziwym problemem jest to, aby nie rozpakowywać (co można łatwo zrobić za pomocą narzędzia), ale jego przepakowanie.
Reply
#7
byli oni rozpakowaczem / repackerem na xentax przed wiekami, zanim podzielili gry, nie wiedząc, czy zostały zaktualizowane, czy nadal będą działały.
Reply
#8
Większość plików graficznych znajdujących się w plikach gry jest nieczytelna dla większości programów do edycji (z mojego doświadczenia).
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)