Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modding Rentools
Cześć, jestem nowy w modyfikacji i chciałbym wiedzieć, jak dodać bronie do postaci.   Podobnie jak w przypadku Stealth Commando, chcę dodać sygnał nawigacyjny, wyrzutnię rakiet itp. W standardzie.   I jak je odrodzić jako standardową piechotę? Zarówno dla GDI, jak i NOD.   BTW, commando_stealth to piechota, która nie jest w grze, ale w programie do ustawiania modów najmowania.
Reply
Wiem, co masz na myśli, chcesz nauczyć się dużo w krótkim czasie ... hmm, ok ... masz narzędzia ren? Biorę to jako "tak", z edycją poziomu komandosów ... czy znasz swoje presety? Zacznę teraz od tutoriala i źle opublikuję go za godzinę, jeśli zrobię to ...
Reply
Tak, mogę przeglądać ustawienia wstępne i wiem, jak je zapisać i używać w grze. Jedyne, czego nie mogę znaleźć po przejrzeniu dwóch dni, to jak dodać broń do postaci. Przy okazji, po tym poście, mam nowe pytanie. Dodałem broń obelisku do pistoletu naprawczego, lewe kliknięcie jest bronią ob, kliknięcie prawym przyciskiem jest natychmiastowe. Prowadzę grę z przedmiotami, ludzie przychodzą i bawią się. Zapytałem ich, czy widzieli broń obelisku z pistoletem do naprawy. Powiedzieli, że nie, widzimy belkę naprawczą. Hmm, czy jest na to poprawka? SOme rzeczy są tylko dla hosta, mam nadzieję, że nie jest. Zrobili to również na serwerach Crazy CTF. BTW, dziękuję za poświęcenie czasu na pomoc
Reply
Wow, jesteś dobry, dzięki za tutorial. BTW, to M00_GrantPowerup_Create d I: Nie mogę wpisać nazwy POW, wartość jest pusta, ale nazwa to rozwijana lista, nic nie można tam napisać, to po prostu mówi WeaponDef Może POW powinien mieć wartość? Dam temu szansę.
Reply