Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy istnieje nowe przesunięcie?
#1
Czy istnieje nowe przesunięcie? H1Z1 KOTK v0.0.123.214211
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by 520 Czy istnieje nowe przesunięcie? H1Z1 KOTK v0.0.123.214211 CGameOffset = 0x143F757B0; CGraphicsOffset = 0x143F76500;
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by malfeitofeito CGameOffset = 0x143F757B0; CGraphicsOffset = 0x143F76500; Dziękuję Ci ma te offsety i chce się nimi dzielić? Generał: uintptr_t CGame = 0x144FAD0E0; // 0x144FA4340; uintptr_t CGraphics = 0x144FADE20; // 0x144FA4330; Rzeczy obiektu: uintptr_t FirstObject = 0x1948; // podobnie uintptr_t ObjectName = 0x730; // 0x740; uintptr_t ObjectId = 0x3E8; // podobnie uintptr_t ObjectYaw = 0x520; // podobnie uintptr_t ObjectAlive = 0x1C08; // 0x1B98; // BYTE uintptr_t ObjectActor = 0x590; // 0x5A0; Zewnętrzne kości: uintptr_t ActorSkeleton = 0x250; uintptr_t SkeletonSkeletonOffset = 0x50; uintptr_t SkeletonOffsetBoneClassOffset = 0x28; uintptr_t BoneClassCountPtrOffset = 0x20; // ptr uintptr_t BoneClassMaxCountOffset = 0x18; // uint32_t uintptr_t BoneClassBonesPtrOffset = 0x28; // ptr
Reply
#4
naprawdę niezły koleś?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by malfeitofeito CGameOffset = 0x143F757B0; CGraphicsOffset = 0x143F76500; Czy masz korekcje mapy dla kotka?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)