Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kopanie graczy
#1
Czy w ciągu wielu lat hakowania ktoś dowiedział się, jak działa serwer zdalny "rcon clientkick [player #]" i "rcon kick [player name]"?   Jestem bardzo ciekawa, jak działają polecenia kick. W szczególności zastanawiam się, czy serwer po prostu przerywa wszystkie pakiety danych, czy serwer współdziała z plikiem Mohaa.exe lub jakimś innym plikiem związanym z programem (takim jak .dll) i zmusza klienta do rozłączenia się za pomocą cvar lub coś (np. "zamknij" lub "crash").   Pewnie zadajesz sobie pytanie "dlaczego ten facet jest zainteresowany kopaniem graczy?" Powiem ci dlaczego. Przeglądając niektóre z moich starych folderów, znalazłem "hack" (cóż, to naprawdę nie jest hack, który daje korzyści w grze) wykonane przez pewien tak zwany "Genocide Team" (GT). Hack ma polecenia, które administratorzy mogą wymusić na zmianie nazwy na Mohaa.exe.   Ten hack uniemożliwia administratorom manipulowanie ustawieniami i uniemożliwia im wykonywanie zrzutów ekranu. Ale czy to może uniemożliwić ci kopnięcie? Na przykład, czy "rcon clientkick" powoduje, że klient "rzuca" grę? Właśnie dlatego naprawdę chcę się dowiedzieć, jak działają polecenia kick.   Jeśli ktokolwiek wie o szczegółach tego problemu, podziel się nimi: bigsmile: Wielkie dzięki! Miłego dnia.
Reply
#2
haha, nie masz pojęcia. Moi przyjaciele i ja wypróbowaliśmy praktycznie każdą formę ominięcia tej metody. To nie jest możliwe. Próbowaliśmy poprzez heksowanie, edycję memów, ogl, pk3, clienthooking. Wykorzystaliśmy kombinację clienthooking i hackowanie pamięci i zbliżyliśmy się, ale wciąż jesteśmy kopani. Kiedy zostaniesz zbanowany \ "kicked" to nie tyle polecenie, to jest uchwyt na winsock. Innymi słowy, gdy użytkownik mówi "kick player blah", wyłącza połączenie winsock dla tego gracza. to jest to. JEŚLI zmienisz połączenie winsock, to nie będzie działać prawidłowo, ponieważ jego kodowanie będzie prawidłowo działało między serwerem a klientem. Nie możesz zmienić kodu src i przeskoczyć połączeń. Teraz to, co mogliśmy zrobić, to jest to. KIEDY zostaliśmy wyrzuceni z gry, nadal uważaliśmy, że jesteśmy na serwerze, więc myślę, że to miejsce wciąż tam było, JEDNAK jednak zostaliśmy kopniakami. Winsock jest bardzo trudny do wkręcania, mogę sobie tylko wyobrazić, że jest zaszyfrowany w dupę, tylko dlatego, że obsługuje całą komunikację między klientem <-> serwerem. Jeśli ktoś złamałby algorytm zastosowany w MOHAA, to istnieje duża możliwość, że mogą po prostu zmienić pakiety przychodzące z mohaa na serwer i zatrzymać polecenia kick \ ban, ale istnieje długa droga, aby to zadziałało.
Reply
#3
Rozumiem ... cóż, warto było o to spytać. Teraz przynajmniej wiem, że to trudniejsze, niż myślałem. W czasach kiedy grałem w CounterStrike 1.6 na starszej wersji Steam, był naprawdę fajny skrypt anty-kick, który niestety zadziałał tylko wtedy, gdy nie było w pobliżu administratorów. Za każdym razem, gdy ktoś zainicjuje głosowanie, aby Cię kopnąć, skrypt automatycznie zalewałby serwer głosami, by zmienić mapę, a więc nigdy nie można by zostać kopniętym przez głosowanie. Niestety, MOHAA tak naprawdę nie ma czegoś takiego (myślę, że ma prymitywny system głosowania, ale nigdzie tak zaawansowany jak CS), więc byłoby to bezużyteczne w tej sytuacji. Po prostu chciałbym podzielić się z Wami tą informacją o CS. Dziękuję za informację, ale ... teraz wiem, że powinienem zbadać sprawę "winsock".
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)