Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[_DP3_] Wydano
#11
Żaden edytowany plik mohaa.exe nie jest modelem wymuszania. Modele siły znajdują się w pliku cgamex86.dll. Do obejścia wymagany jest plik mohaa.exe, ponieważ edytowałem coś innego. Powiedziałbym ... ale wtedy ktoś, kto jest anty-oszustem, zobaczy i naprawi to i nie będzie już działać. Ale nie ma to nic wspólnego z modelami siły. Dale C. Możesz chcieć sprawdzić, czy config wykonał acutally, a jeśli nie, będziesz chciał wykonać go ręcznie w konsoli. Nie pamiętam nazwy pliku, ale jest to coś w rodzaju ssb_script.cfg lub czegoś podobnego do lol. W każdym razie, mam nadzieję, że ci pomaga.
Reply
#12
To może być kolega - spróbuję okrzyki. Czy mogę edytować wartości opóźnienia zrzutu ekranu lub co?
Reply
#13
OK mate dostał zrzuty ekranu użytkownika - zwiększył czasy opóźnień i teraz działa. Rzecz, o której chciałem się dowiedzieć - kiedy robisz zrzut ekranu modeli [gdzie wybierasz drużynę w mohaa] chams dont go clean - czy to pójdzie czysto, kiedy zmusisz się do ss? Próbuję tego teraz z CI, mam nadzieję, że tak.
Reply
#14
Ok peepz, bardzo fajny hack, ale jest jeden problem w zrzucie ekranu. Kiedy CI wymusił zrzut ekranu modelu, modele są zmieniane i wszystko do wzięcia SS, Ale problem jest; menu modelu nie będzie aktualizowane, dopóki ponownie go nie otworzysz. Więc proponuję ci szesnastkową edycję pliku mohaa.exe, aby wywołać zmianę skórną, gdy pojawi się menu zmiany modelu (tylko myśl) i przy okazji, udało mi się uzyskać to wortk w oryginalnym pliku mohaa.exe za pomocą domowego trenera . Może być przydatny dla DMW itp. Gheehe (zmieniło to skórki, gdy dmw2 wziął jeden: P jest tylko rzeczą, nie miałem oszustwa w dmw2: P Ale skórki zmieniły się na screenie lol hehe. Testowałem również z menu wyboru zespołu i działało to trochę: P w ten sam sposób, w jaki robiliście to z zrzutem ekranu. Onmly zrobiłem to tak, że kody nie zostaną cofnięte. Kiedy zostaje zabrany SS, ja raczej ustawiam wszystko bezpieczniej. Może uda nam się połączyć coś? Daj mi znać...
Reply
#15
wydaje się, że problem występuje, gdy menu modelu jest aktywowane, nie ściągnie czystego ss ... jestem pewien, że można to naprawić za pomocą niektórych skryptów ... zobaczę co da się zrobić...
Reply
#16
OK, zaktualizowałem pobieranie ... Teraz DP3 ma teraz 2 zrzuty ekranu w tym samym czasie ... czysta gra SS i czyste menu odtwarzacza SS ...
Reply
#17
Dzięki kolego, więc teraz, jeśli wymuszą wybór ekranu z menu zespołu, czy chams nie będzie widoczny #?
Reply
#18
nie powinny być ... zwykle CI wymusza najpierw normalne ss, które dp3 zapisze także czyste menu wyboru zespołu ... jeśli dostaniesz "brudne" menu zapisane, nie martw się, bo czyste menu zostało zapisane mniej więcej w tym samym czasie ...
Reply
#19
Po wyświetleniu menu; w taki sam sposób, w jaki robione są zrzuty ekranu, robiłem to. polecenie konsoli, aby przynieść wybór zespołu; hex edytuj to (edytowałem mem, ale hex jest prawie taki sam) zmieniło nazwę oryginału na coś innego. następnie alias; kiedy wywoływane jest oryginalne imię; oszukiwać; moja przemianowana nazwa. To zadziałało.
Reply
#20
Zacytować: Pierwotnie opublikowane przez Da Term Po wyświetleniu menu; w taki sam sposób, w jaki robione są zrzuty ekranu, robiłem to. polecenie konsoli, aby przynieść wybór zespołu; hex edytuj to (edytowałem mem, ale hex jest prawie taki sam) zmieniło nazwę oryginału na coś innego. następnie alias; kiedy wywoływane jest oryginalne imię; oszukiwać; moja przemianowana nazwa. To zadziałało. jeśli heksowałeś pushmenu_teamselect od exe, który dp3 zawierał PM me, abyśmy mogli zaktualizować ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)