Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Edycja AGP_Character
#1
Jak mogę ustawić to manully w AGP_Character.uc?   uset AGP_Character bDynamicLight True uset AGP_Character LightBrightness 255 uset AGP_Character LightHue 0 uset AGP_Character LightSaturation 0 uset AGP_Character LightRadius 4.0 uset AGP_Character LightPeriod 32 uset AGP_Character LightType LT_Pulse uset AGP_Character LightEffect LE_QuadraticNonIncidence uset AGP_Character AmbientGlow 254   Dodać to do właściwości domyślnych? ------------------------------------- klasa AGP_Character rozszerza AGP_Pawn;   defaultproperties {   bDynamicLight = True; LightBrightness = 255; ..? } --------------------------------------   Gdzie ją dodać?     Thnx
Reply
#2
co exacatly masz na myśli ... "zestaw jest ręcznie" czy próbujesz umieścić tego ina bota i chcesz móc go włączać i wyłączać za pomocą klawisza?
Reply
#3
Powinno to być w sekcji kodującej ...
Reply
#4
Sry, błędne frorum: S Mogę po prostu wstawić Cmd ("uset bDynamicLight True"); przełącz komendę. Ale natychmiast zostanie wykryty przez serwer. Chcę ustawić to wstępnie w AGP_Character.uc. Po prostu nie wiem, jaką funkcję umieścić tam.
Reply
#5
funkcja exec DevmodeOn () { Devmode (); } funkcja DevmodeOn () { Cmd ("devmode 1"); Cmd ("set AGP_Character bDynamicLight True"); Cmd ("set AGP_Character LightBrightness 255"); Cmd ("set AGP_Character LightHue 0"); Cmd ("set AGP_Character LightSaturation 0"); Cmd ("set AGP_Character LightRadius 4.0"); Cmd ("set AGP_Character LightPeriod 32"); Cmd ("set AGP_Character LightType LT_Pulse"); Cmd ("set AGP_Character LightEffect LE_QuadraticNonIncidence"); Cmd ("set AGP_Character AmbientGlow 254"); Cmd ("devmode 0"); } funkcja exec DevmodeOff () { Devmode (); } funkcja DevmodeOff () { Cmd ("devmode 1"); Cmd ("set AGP_Character bDynamicLight False"); Cmd ("set AGP_Character LightBrightness 0"); Cmd ("set AGP_Character LightHue 0"); Cmd ("set AGP_Character LightSaturation 0"); Cmd ("set AGP_Character LightRadius 0.0"); Cmd ("set AGP_Character LightPeriod 0"); Cmd ("set AGP_Character LightType LT_Pulse"); Cmd ("set AGP_Character LightEffect LE_QuadraticNonIncidence"); Cmd ("set AGP_Character AmbientGlow 0"); Cmd ("devmode 0"); } Nie jestem pewien, co dokładnie próbujesz zrobić. Masz na myśli to, co mam poniżej? Nie testowałem tego, więc mogłem całkowicie wyłączyć komendę, którą mam poniżej. Możesz spróbować zrobić to w ten sposób. Będziesz musiał dodać rzeczy do agp_character. agp_Character (mycontroller.actor) .bDynamicLight = True;
Reply
#6
chcesz tego w bocie?
Reply
#7
funkcja exec Devmode (int i) { jeśli (i == 1) DoDevmode (true); jeśli jeszcze (i == 0) DoDevmode (fałsz); jeszcze Msg ("DevMode :: Nieznany parametr" $ i); } funkcja DoDevmode (bool bOn) { lokalny AGP_Character AGPC; foreach MyController.DynamicActors (class'AGP_Character ', AGPC) { jeśli (bOn) { AGPC.bDynamicLight = True; AGPC.LightBrightness = 255; AGPC.LightRadius = 4; AGPC.LightPeriod = 32; AGPC.LightType = LT_Pulse; AGPC.LightEffect = LE_QuadraticNonIncidence; AGPC.AmbientGlow = 254; } jeszcze { AGPC.bDynamicLight = True; AGPC.LightBrightness = 255; AGPC.LightRadius = 4; AGPC.LightPeriod = 32; AGPC.LightType = LT_Pulse; AGPC.LightEffect = LE_QuadraticNonIncidence; AGPC.AmbientGlow = 254; } } }
Reply
#8
Tom, członek, tak, chcę tego w bocie. surfrider, "agp_Character (mycontroller.actor) .bDynamicLight = True;" Nie mam aktora w Mycontroller.uc, jak to tam umieścić? Lionheart, to świeci na wszystkich poziomach, wszystko oprócz postaci, co mogę tu zmienić?
Reply
#9
Kod końcowy funkcja Glow (pionek docelowy, bool bIsVisible) { local int i; if (! bGlow) { powrót; } if (Me! = None) { dla (i = 0; i
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)