Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaki język programowania jest potrzebny dla MOHAA?
Cześć przyjaciele, Zastanawiam się, jaki język programowania jest potrzebny dla MOHAA Gram w MOHAA od około 4 lat i chciałem nauczyć się języka potrzebnego do zhakowania MOHAA. Jeśli masz jakieś dobre linki do samouczka, byłbym wdzięczny, nie jestem obecnie w żadnym klanie, czy znasz jakieś klany hakerskie? Pomóż mi, chcę nauczyć się języka i utrzymywać przy życiu hacki MOHAA. POKÓJ i obsesja kochają społeczność UC Downloads.   Uwaga: mam piętnaście lat, czy wiek ma znaczenie przy uczeniu się języka programowania?
Reply
C i bez wieku nie ma znaczenia człowiek. Znam faceta, który w wieku 13 lat skopiował wklejenie do amerykańskiej armii. Dziś jest bardzo utalentowanym programistą. W ogóle nie kopiuje już pasty i prawdopodobnie przekroczył wielu dobrych facetów, których kopiował na początku. O ile programowanie niektórych haków klienta, niektórzy robią d3d. W każdym razie musisz przeczytać kilka samouczków, aby lepiej zrozumieć i wybrać kilka książek elektronicznych lub książek z dowolnej biblioteki.
Reply
Zacytować: ale teraz jestem w koledżu. Kiedy mówisz, że skończyłeś studia, masz na myśli ukończenie college'u z tytułem licencjata lub współpracownika? Bo jeśli ukończyłeś szkołę w wieku 19 lat, jesteś jakimś cudownym dzieckiem. Ale masz całkowitą rację w tym, co powiedziałeś
Reply