Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Załaduj bibliotekę DLL do gry "Unity"
#1
Problemy z wstrzyknięciem dll do gry jedności. Problem polega na tym, że gra jest 64-bitowa, więc ładowarki takie jak tytan / DizzyLoader nie działają, ponieważ wstrzykują 32-bitową wersję tytanu, aby załadować twój hak C #.   Wszelkie sugestie / pomysły?
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by liquidace Problemy z wstrzyknięciem dll do gry jedności. Problem polega na tym, że gra jest 64-bitowa, więc ładowarki takie jak tytan / DizzyLoader nie działają, ponieważ wstrzykują 32-bitową wersję tytanu, aby załadować twój hak C #. Wszelkie sugestie / pomysły? Stwórz 64-bitowy wtryskiwacz jedności, odwróć część silnika jedności (nie powinno być bardzo trudne, bardzo dobrze udokumentowane), a następnie stwórz obiekt z własnych rzeczy również zapisanych w jedności.
Reply
#3
Jest tu ogromny temat: https://www.unknowncheats.me/forum/g...ng-c-mono.html Problem polegający na tym, że znam tylko tyle C (większość mojej pracy jest w C # lub Pythonie), więc przenoszenie rzeczy z C jest trudne. Nie wspominając już o badaniach, które zrobiłem wiele technik stosowanych w iniekcji 32-bitowej nie można nawet napisać w wersji 64-bitowej, ponieważ kodowanie jest dużo inne?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by liquidace Jest tu ogromny temat: https://www.unknowncheats.me/forum/g...ng-c-mono.html Problem polegający na tym, że znam tylko tyle C (większość mojej pracy jest w C # lub Pythonie), więc przenoszenie rzeczy z C jest trudne. Nie wspominając już o badaniach, które zrobiłem wiele technik stosowanych w iniekcji 32-bitowej nie można nawet napisać w wersji 64-bitowej, ponieważ kodowanie jest dużo inne? nie, to znaczy tylko używać mózgu zamiast ślepo wklejać. większość przenosi się, tylko trochę inaczej.
Reply
#5
Rozumiem podstawowe różnice, Eip -> Rip i fakt, że nie mogę używać inline asm, więc trzeba użyć masm. Również fakt pushad i pushfd nie istnieje, co oznacza ręczne zapisywanie rejestrów i flag. Ale jak powiedziałem, moja wiedza w C i ASM nie jest świetna
Reply
#6
tak, to świetna wymówka, która naprawdę cię gdzieś zawiedzie.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by liquidace Interesujące, ale nie sądzę, żeby działało z powodu wydania 64-bitowego - Testowanie na Reign of Kings, gra po prostu przestaje odpowiadać i zamyka się Musisz przepisać to na 64-bit
Reply
#8
Prawie co pomyślałem. Czas na czytanie na 64-bitowym asm lol.
Reply
#9
Na tych forach jest już dużo informacji o zahaczaniu MonoGame. Dzisiaj wypuszczam 64-bitowy hak MonoGame (wydam też wersję 32-bitową), który jest stworzony dla Rein of Kings, ale działa na wszystkie gry zjednoczone. Tylko upewnij się, że używasz wtryskiwacza 64-bitowego.
Reply
#10
ah słodko. Robię to tanio. ILMerge moja biblioteka dll do assembly-csharp, a następnie po prostu wywołaj połączenie z moją funkcją ładowania.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)