Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nakładka DirectX11
#1
Cześć,   Używam DirectX11 do nakładania menu, esp i innych rzeczy, co chciałbym wiedzieć:   Czy rysujesz wszystko w tym samym oknie lub robisz dziecinne okno do zrobienia menu i pozwalasz na przykład na esp?   To więcej pytanie o wydajność.   Ty
Reply
#2
to pytanie nie ma sensu.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by learn_more to pytanie nie ma sensu. Tak. Główne okno -> Menu pulpitu Drugie okno -> Nakładka Drugie okno -> Dziecko -> Menu
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by learn_more to pytanie nie ma sensu. Może jakieś przypadkowe notatki o zahaczaniu i ogólnych rzeczach będą uderzać w jego umysł? Zacytować: Czy rysujesz wszystko w tym samym oknie lub robisz dziecinne okno do zrobienia menu i pozwalasz na przykład na esp? Musisz pamiętać, że wszelkie haki, które masz na miejscu do rysowania, zostaną wykonane w kontekście wątku funkcji wywołującej. Jednak mechanizm, który stosuję w swoich zewnętrznych hakach, jest obecnie sposobem na "puls" lub puls, na którym wykonywane są masowe akcje. Na przykład cały tekst, który ma być renderowany, jest odroczony i buforowany z informacją o renderowaniu, gotowy do wykonania, i jest przerysowywany na innym wątku (... proces err err), a zatem nie wpływając na wydajność wątków spawnowane przez grę.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)