Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WorldToScreen
#1
WorldToScreen
Reply
#2
lol? chcesz narysować esp w SetTransform? chciałbym spróbować prezent lub scenę końcową z hakiem settransform możesz uzyskać widok rzutu i matrycę światową ... ale nie możesz wyciągnąć swojego esp edytować: Twój kod wygląda jak na warrock, więc albo użyjesz metody midfunchookingu Shad0w_, albo obejść, więc hackshield nie wykryje haków d3d ...
Reply
#3
Zacytować: Napisał NeoIII lol? chcesz narysować esp w SetTransform? chciałbym spróbować prezent lub scenę końcową z hakiem settransform możesz uzyskać widok rzutu i matrycę światową ... ale nie możesz wyciągnąć swojego esp edytować: Twój kod wygląda jak na warrock, więc albo użyjesz metody midfunchookingu Shad0w_, albo obejść, więc hackshield nie wykryje haków d3d ... SetTransform powoduje miganie w ramionach bojowych.
Reply
#4
Po co zmieniać rozmiar ekranu dla każdego połączenia? Kod: vp. Width = GetSystemMetrics (SM_CXSCREEN); vp. Wysokość = GetSystemMetrics (SM_CYSCREEN);
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie ppl2pass SetTransform powoduje miganie w ramionach bojowych. jego kod wygląda jak warrock, a nie CA. także, jeśli settransform przynosi problemy w CA, użyj macierzy silnika, struktury, które zostały opublikowane przez zoomgod, jak sądzę
Reply
#6
On potrzebuje tego dla WarRock. @Thread Creator: Come Skype oÔ
Reply
#7
Po prostu myśl, możesz stworzyć W2S i swoją "własną" ESP, ale nie podpiąć funkcji, by go użyć? To brzmi dziwnie w moich oczach.
Reply
#8
Zacytować: Napisał NeoIII jego kod wygląda jak warrock, a nie CA. także, jeśli settransform przynosi problemy w CA, użyj macierzy silnika, struktury, które zostały opublikowane przez zoomgod, jak sądzę Moje imię esp nadal mrugać jak światła party, jak to naprawić? o macie silnikową, ta? http:
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)