Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klasa: Trójkąty wykorzystujące linie
#11
Zacytować: Originally Posted by ╙─Ѥ Ƙeӳ Nie tratuj moich komentarzy. Jeśli ludzie nie są uprawnieni do swoich opcji, dobrych czy złych, to o co chodzi w dyskusji. Nie widzę trollingu komentarzy, on po prostu stwierdził, że jeśli otworzył książkę c programmin, mógł znaleźć rzeczy, które zamieściłeś.
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse Nie widzę trollingu komentarzy, on po prostu stwierdził, że jeśli otworzył książkę c programmin, mógł znaleźć rzeczy, które zamieściłeś. To łagodny troll Ale wciąż trolling, Po prostu nie zaczynaj z długim ciągiem odpowiedzi, które najprawdopodobniej skończy się w wojnie płomieni. Zapomnij, że to powiedziałem, Idź z twoim dniem.
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by ╙─Ѥ Ƙeӳ To łagodny troll Ale wciąż trolling, Po prostu nie zaczynaj z długim ciągiem odpowiedzi, które najprawdopodobniej skończy się w wojnie płomieni. Zapomnij, że to powiedziałem, Idź z twoim dniem. jeśli nazwiesz to, co powiedziałeś trolling, wtedy zacząłeś trollingować pozwala na zachowanie tego wątku w trybie ontopic
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by learn_more pozwala na zachowanie tego wątku w trybie ontopic Dziękuję Ci
Reply
#15
Bounding Triangles ftw!
Reply
#16
Zacytować: Napisał Jugga Dobra robota, jednak mam problem z prymitywami, wydaje się, że zawiesiłbym BF2, jeśli otworzę moje menu w menu BF2 na ekranie logowania. Menu używa funkcji Primitive, które stworzyłem itp Wszelkie informacje o przyczynach awarii? W grze Podczas grania działają idealnie ^^ pozdrowienia Nie mam pojęcia, moja klasa renderowania działa dobrze dla mnie, mogę rysować, kiedy tylko chcę.
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse dobra robota, a ty możesz to zrobić (nie tak zorganizowane, ale tylko mówiąc): Kod: HRESULT DrawTriangle (FLOAT POSX, FLOAT POSY, FLOAT Size, int alpha, int czerwony, int niebieski, int zielony) {DWORD tColor = D3DCOLOR_ARGB (alpha, czerwony, niebieski, zielony) return DrawTriangleEx (PosX, PosY, Size, tC
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)