Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TABG AC Patcher
#1
Cześć,   zainspirowany podejściem @ ErikPowa do poprawiania equ8, sam zaimplementowałem patchera do TABG. Jedyne różnice między tymi dwoma rozwiązaniami to: open-source oraz automatyczne znalezienie katalogu z grą.     Funkcje Znajduje instalację gry na dysku   W razie potrzeby obciąża złożenia   Rozszerzalny zbiór poprawek (dla przyszłych aktualizacji)   Tworzy kopie zapasowe plików   Dzięki temu możesz wstrzykiwać swoje hacki, zanim dodałeś equ8, co spowoduje, że wszelkie modyfikacje w Assembly-CSharp będą niepotrzebne.     Zrzut ekranu   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 979 x 901.     Źródło   na github     Jak korzystać: Clone repo   Otwórz rozwiązanie   Skompilować   Wykonać   Gotowe.   Twoja opinia jest bardzo doceniana!   ~ Zat
Reply
#2
Działa doskonale i dzięki za udostępnienie go open-source.
Reply
#3
Bardzo ładnie @ Zat Czy wprowadzisz wszystko, co chcę? Byłoby miło! Naprawdę nie mam na to czasu: planowałem dodać Reflection (runtime) i DynamicMethod check aswell (srsly) To by pokryło wszystko po stronie zarządzanej.
Reply
#4
Zacytować: Napisał ErikPowa [...] Zamierzałem również dodać kontrolę Reflection (runtime) i DynamicMethod [...] Cóż, jeśli rozwiniesz to, co właśnie przez to rozumiesz, rozważę wdrożenie tego Zastanowiłem się nad włączeniem programu ładującego (wykorzystującego system UI Unity), który pozwala załadować dowolną zarządzaną bibliotekę DLL w środowisku wykonawczym. Nie potrzebowałbyś już wtryskiwacza więcej niż ...
Reply
#5
Naprawdę nie dostaję tego, co chcesz osiągnąć. W jakim scenariuszu chciałbyś nazwać metody dynamiczne?
Reply
#6
@ Zat Jeśli gra wywoła pinvokes z odzwierciedleniem dynamicznych metod (takich jak moje przykłady), to łatka nie zadziała, ponieważ łatka (?) Łatanie / usuwanie kodów / metod, które są znane, kompiluje czas, a nie środowisko wykonawcze. Nie można więc powstrzymać AC, aby nie został wywołany, gdy gra się rozpocznie, a dzwoniący jest znany tylko podczas uruchamiania. Tak więc patcher musi rozwiązać ten rodzaj technik, aby zapobiec ładowaniu się AC w przyszłych wydaniach gier. Jestem dość zły w wyjaśnianiu rzeczy: d
Reply
#7
Ah, dobrze. Nie sądzę, że niedługo zobaczymy tego rodzaju techniki, spróbuję to zaimplementować, na wypadek gdyby udało im się to zrobić. Do tej pory używali naprawdę prostych technik. Nie chcę jednak dać im żadnych pomysłów, więc poczekam, aby zobaczyć, co wymyślą w przyszłości ...
Reply
#8
@ Zat dobrze zejść na ląd mogą uczyć się od unknowncheats, jeśli czytają to ale jest może jedno lepsze rozwiązanie, którego nie znam, jeśli to możliwe, proxy wokół pinvokes, więc gra wywoła fałszywe metody zamiast prawdziwych, które są jedynym problemem, jeśli potrzebuje wartości zwrotnej, wtedy w rzeczywistości nie będzie wiadomo, jaką wartość gra z wyjątkiem.
Reply
#9
Jestem dużym użytkownikiem noobie, czy możesz opublikować skompilowaną wersję?
Reply
#10
Zacytować: Napisał shmrljo007700 Jestem dużym użytkownikiem noobie, czy możesz opublikować skompilowaną wersję? Mogę w przyszłości, na wypadek, gdyby otrzymałem jakąś zauważalną aktualizację. Na razie będziesz musiał wrócić do innych poprawek lub zostać wielkim chłopcem i skompilować go samemu. To tak proste, jak pobieranie z github (ZIP lub git clone), otwarcie rozwiązania w Visual Studio i naciśnięcie klawisza F5. Jestem pewien, że będziesz w stanie to zrobić!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)