Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aimbot dla Ghost Recon?
Czy ktoś może mi powiedzieć, że mogę znaleźć lub poszukać celbota dla rekonesansu duchów ..... Dziękuję
Reply
Gdzie mogę znaleźć hack Gh0stZ?
Reply
Zacytować: Napisał pierwotnie AstrokGeek To brzmi świetnie! Szkoda, że nie mogę go znaleźć w Google. Próbowałem każdej możliwej kombinacji. Masz pomysł, jak go znaleźć? Proszę To oszustwo nigdy nie zostało wydane ..... przepraszam za mój angielski!
Reply
AstrokGeek: Oddałbym im kapelusz i okidoki, bo wyglądacie na jednego z nich. Nie, ja nie (po prostu nie możesz dołączyć do tej drużyny, są prawdziwymi kumplami). Właśnie przetestowałem wiele ich prywatnych rzeczy do debugowania i dużo się o nich dowiedziałem (później zrobiłem mój prywatny hack, ale jest tam dużo kodu asm / c ++ wewnątrz: no public release). Ale jest tak bardzo daleko, nie gram w Ghost Recon od 1 lub 2 lat, gram w AAO i OPFP. Poczekajmy na Ghost Recon 2, kiedy oni też to zrobią.
Reply
Zacytować: Originally Posted by okidoki AstrokGeek: Oddałbym im kapelusz i okidoki, bo wyglądacie na jednego z nich. Nie, ja nie (po prostu nie możesz dołączyć do tej drużyny, są prawdziwymi kumplami). Właśnie przetestowałem wiele ich prywatnych rzeczy do debugowania i dużo się o nich dowiedziałem (później zrobiłem mój prywatny hack, ale jest tam dużo kodu asm / c ++ wewnątrz: no public release). Ale jest tak bardzo daleko, nie gram w Ghost Recon od 1 lub 2 lat, gram w AAO i OPFP. Poczekajmy na Ghost Recon 2, kiedy oni też to zrobią. Będziemy uwielbiali być dla nich testerem wersji beta, to musiał być dla ciebie zaszczyt, prawda? Cóż, jeśli możesz chcieć dostać się do GR kiedyś z kilkoma oszustami i zabić się nawzajem, wyślij mi e-mail na adres [email protected] GR to fantastyczna gra, nie wiesz, czego brakuje ci w modach! Miło się z tobą rozmawia. To była przyjemność OkiDoki.
Reply