Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c radar d3d9
#1
Znalazłem to na UC, próbując uruchomić go, ale otrzymując wiele błędów   http://www.unknowncheats.me/forum/ba...-radar-sc.html umieszczam to w main.cpp Użyłem tego, aby wywołać funkcję.     Kod:      if (_Features [11]) {{radar! =! radar; }     Kod:        void PlayersToRadar (kostka :: ClientPlayer * TargetPlayer) {float RadarPos_X = ScreenWidth / 2 - 500.0; float RadarPos_Y = ScreenHeight / 2 - 100; float RadarSizeX = 180.0; float RadarSizeY = 180.0; float Middle_X = RadarPos_X + 90; float Middle_Y = RadarPos_Y + 90; D3DXVECTOR3 RadarPOS; GetZ (i RadarPOS, g_pLocalPlayer -> GetParent () -> GetPlayerMatrix ()); DrawRect (RadarPos_X, RadarPos_Y, RadarSizeX + 1, RadarSizeY + 1, D3DCOLOR_ARGB (255, 0, 0, 255)); FillRectD3D (RadarPos_X, RadarPos_Y, RadarSizeX, RadarSizeY, D3DCOLOR_ARGB (10, 112, 112, 112)); FillRectD3D (RadarPos_X, RadarPos_Y + 90, RadarSizeX, 1, D3DCOLOR_ARGB (255, 0, 0, 255)); // x line FillRectD3D (RadarPos_X + 90, RadarPos_Y, 1, RadarSizeY, D3DCOLOR_ARGB (255, 0, 0, 255)); // y line D3DXVECTOR3 OrigToRadar; GetOrigin (& OrigToRadar, TargetPlayer -> GetParent () -> GetPlayerMatrix ()); float drawx = (OrigToRadar. x - g_pLocalPlayer -> GetParent () -> GetPlayerMatrix () -> _41) / 2; float drawy = (OrigToRadar z - g_pLocalPlayer -> GetParent () -> GetPlayerMatrix () -> _43) / 2; float first_yaw; if (RadarPOS z == 0 && RadarPOS. x == 0) {first_yaw = 0; } else {first_yaw = (atan2 (RadarPOS.z, - RadarPOS. x) * 180 / M_PI); if (first_yaw <0) first_yaw + = 360; } float yaw = ((first_yaw) * (M_PI * 2/360)); float rotx = drawy * cos (yaw) + drawx * sin (yaw); float roty = drawx * cos (yaw) - drawy * sin (yaw); RadarPOS. x + = Middle_X; RadarPOS. y + = Środek_Y; jeśli (RadarPOS. x + rotx - 2 <RadarPos_X) powróci; w przeciwnym razie powróci (RadarPOS. x + rotx + 2> (RadarPos_X + 160)); jeśli (RadarPOS, y + roty - 2 <RadarPos_Y) powróci; w przeciwnym wypadku powróci (RadarPOS, y + roty + 2> (RadarPos_Y + 160)); BOOL ISVIS = IsVisible (& OrigToRadar, 0x7A); D3DCOLOR EtagColor = ISVIS? D3DCOLOR_ARGB (255, 0, 50, 255): D3DCOLOR_ARGB (255, 50, 255, 0); FillRectD3D (RadarPOS. X + rotx - 2, RadarPOS, y + roty - 2, 4, 4, EtagColor); }   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 979 x 500.
Reply
#2
Mówiłem ci to już wcześniej, nie próbuję być wredny, ale nie wiesz, co robisz. Idź nauczyć się c i gamehacking i wróć ...
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by maxkunes Mówiłem ci to już wcześniej, nie próbuję być wredny, ale nie wiesz, co robisz. Idź nauczyć się c i gamehacking i wróć ... potrzebuję zmiennej
Reply
#4
Kopiuję wklejanie funkcji do pustego projektu. Nie wiesz nic o tym, co robisz. Zatrzymaj się w tym momencie, nigdzie cię nie zaprowadzi.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)