Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cross DIP (w zestawie pełne źródło)
#1
Cross DIP (w zestawie pełne źródło)
Reply
#2
Przynajmniej właściwie wskazałeś na oczywiste błędy. Może chcieć otworzyć ollydebugger i sprawdzić, co robisz z ESP 40
Reply
#3
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie najeźdźców Przynajmniej właściwie wskazałeś na oczywiste błędy. Może chcesz otworzyć ollydebugger i sprawdzić, co robisz z ESP + 40 Tak, zgaduję, że hak jest całkowicie błędny / przestarzały ...
Reply
#4
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie najeźdźców Przynajmniej właściwie wskazałeś na oczywiste błędy. Może chcieć otworzyć ollydebugger i sprawdzić, co robisz z ESP 40 ESP 40 ma rację! Pracowałem z tym kodem. (Wydałem go na innej stronie)
Reply
#5
Cóż, po pierwsze, z tego, co mogę powiedzieć, że zahaczasz DIP całkowicie błędnie stwórz prostą bibliotekę DLL i otrzymaj vTable [82] Adres DIP Otwórz Ollydbg Idź na ten adres, tam jest twoja funkcja DIP w d3d9.dll. również dlaczego otrzymujesz adres vTable, jeśli używasz zupełnie innego adresu przy użyciu sig do d3d9.dll Device Pointer vTable, ale nie używając vTable iw Dllmain nie dzwoń po D3DHook użyj createthread i btw może im źle, ale MidFunction Hooking jest wykryte przez xTrap Kod: MOV EAX, DWORD PTR [ESP 40]; jeśli spojrzysz na funkcję Dip, która jest całkowicie błędna dla DIP, mówiąc, że próbujesz podłączyć vTable, a nie DIP gry, powiedziałbyś, że musisz wyglądać bardziej na to, co zahaczysz, a gdybym był tobą, zajrzałbym do samouczka Midfunction tutaj ma wiele przydatnych informacji
Reply
#6
o swoim DIP, jak zrobić dla Windows XP?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)