Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rysowanie wewnętrzne w aplikacji d3d11 przy użyciu d2d?
#1
Czy możliwe jest robienie wewnętrznego cheatowania w grze d3d11 przy użyciu d2d? Próbowałem go i nie mogę przestać przestać, ale może tak być dlatego, że nie rozumiem tak dobrze Directx. Jeśli ktoś wie, czy to możliwe, proszę powiedz mi!   Powody, dla których myślę, że to może być możliwe:     https:
Reply
#2
Jestem zdezorientowany, dosłownie połączyłeś źródło, które robi dokładnie to.
Reply
#3
Może to być istotne: https:
Reply
#4
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie John Oliver Może to być istotne: https:
Reply
#5
Nie widzę powodu, dla którego chcesz użyć Direct2d ...
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie DEADspy Nie widzę powodu, dla którego chcesz użyć Direct2d ... Próbuję tylko wszystkiego, ponieważ żaden z wklejonych renderów d3d11 nie pracuje dla gry, na której próbuję ich użyć.
Reply
#7
@ niger9999 Jeśli potrzebujesz odpowiedniego renderera, dowiedz się więcej o DirectX i napisz sam ... Nie jest trudno być uczciwym ... Większość renderów DirectX11 na tym forum jest moim zdaniem bardzo kiepska i nie powinna być używanym do oszukiwania. Direct2D sprawia, że rzeczy są skomplikowane, szczególnie jeśli tak nie znasz DirectX ...
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie DEADspy @ niger9999 Jeśli potrzebujesz odpowiedniego renderera, dowiedz się więcej o DirectX i napisz sam ... Nie jest trudno być uczciwym ... Większość renderów DirectX11 na tym forum jest moim zdaniem bardzo kiepska i nie powinna być używanym do oszukiwania. Direct2D sprawia, że rzeczy są skomplikowane, szczególnie jeśli tak nie znasz DirectX ... Doceniam przesłanie za tym! ale poważnie? d2d jest piss łatwy i naprawdę dobrze zrobiony ive użył go w wewnętrznych oszustwach w przeszłości i jest naprawdę cholernie dobry @ niger9999: sprawdź ustawienia renderera dx musiałem zahaczyć tworzenie powierzchni, aby dołączyć flagę 32 (nie pamiętam jej nazwy)
Reply
#9
Może mieć fajne funkcje, zwłaszcza w przypadku rysowania "prostej" geometrii. Ale większość używanych tam funkcji rysunkowych można z łatwością replikować w DirectX11. (Takich jak renderowanie czcionek, rysowanie linii, wypełnianie rysunków, shadery są twoimi przyjaciółmi!) Powinieneś zadać sobie pytanie: czy ja tego potrzebuję? Osobiście go nie potrzebuję i myślę, że jest to niepotrzebna zależność dla drobnego oszustwa. Inni ludzie nie zgadzają się ze mną w tej sprawie. A co chcesz zrobić z direct2d, jeśli chodzi o renderowanie w 3D? Najprawdopodobniej zdasz sobie z tego sprawę, kiedy stracisz wydajność, gdy będziesz renderować wiele 3d rzeczy w przestrzeni 2d za pomocą direct2d (takie jak kule i inne zawiłości). W Directx11 nie masz takich problemów, ponieważ robisz coś, co robisz samemu, oczywiście, musisz to zbadać, wiedza nie pochodzi z niczego!
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie DEADspy Może mieć fajne funkcje, zwłaszcza w przypadku rysowania "prostej" geometrii. Ale większość używanych tam funkcji rysunkowych można z łatwością replikować w DirectX11. (Takich jak renderowanie czcionek, rysowanie linii, wypełnianie rysunków, shadery są twoimi przyjaciółmi!) Powinieneś zadać sobie pytanie: czy ja tego potrzebuję? Osobiście go nie potrzebuję i myślę, że jest to niepotrzebna zależność dla drobnego oszustwa. Inni ludzie nie zgadzają się ze mną w tej sprawie. A co chcesz zrobić z direct2d, jeśli chodzi o renderowanie w 3D? Najprawdopodobniej zdasz sobie z tego sprawę, kiedy stracisz wydajność, gdy będziesz renderować wiele 3d rzeczy w przestrzeni 2d za pomocą direct2d (takie jak kule i inne zawiłości). W Directx11 nie masz takich problemów, ponieważ robisz coś, co robisz samemu, oczywiście, musisz to zbadać, wiedza nie pochodzi z niczego! Nie kłócę się z tobą, że używanie d3d do rysowania w grze 3D nie jest lepsze, po prostu nie wiem nic o buforach vertex i pikselach itp. I ponieważ żaden z wklejanych renderers nie działał Odradzałem mi już zawracać sobie głowę d3d11 (przynajmniej w tej grze). i, do czego użyłbym d2d, po prostu renderowałbym 2d esp pola i proste menu z tekstem. Preferuję także renderowanie tekstu w d2d, ponieważ możesz to zrobić bez skomplikowanego pakowania czcionek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)