Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
błąd kompilatora umake
hy, Jestem początkującym w Ubots i zrobię mojego pierwszego bota, dostaję basicbota ze zmodyfikowanymi plikami silnika (Pawn.uc, PlayerReplicationInfo.uc, Weapon.uc) to pliki upuszczam w folderze silnika z UE2. w moim make.ini mam follow writen     Zacytować:       ; Wygenerowane przez UMake   [Engine.Engine] EditorEngine = Editor.EditorEngine   [Editor.EditorEngine] CacheSizeMegs = 32 EditPackages = Core EditPackages = Engine EditPackages = Fire EditPackages = Editor EditPackages = UnrealEd EditPackages = IpDrv EditPackages = UWeb EditPackages = GamePlay EditPackages = GUI EditPackages = Runtime EditPackages = RTInterface EditPackages = MyBot   [Core.System] Ścieżki = *. U Ścieżki = ..
Reply
Umieść 3 pliki w folderze engine / classes, tak jak to zrobiłeś, a następnie otwórz umake i ponownie skompiluj folder silnika, Następnie spróbuj ponownie skompilować swojego bota i wszystko powinno działać poprawnie, Daj mi znać, jeśli to nie zrobi, a chory spróbuje ci bardziej pomóc.
Reply
thx Turv teraz działa thx
Reply
Żadnych problemów, Cieszę się, że mogę pomóc
Reply
ale mam następny problem, ale pytam o ponad
Reply
Mam fastbota i mam dokładnie te same problemy, które ktoś pomógł: "( Jestem niecierpliwy na te rzeczy
Reply
Nie powinieneś Coding jest (jeśli jesteś nowy) dość trudne. Na przykład, jest to trudniejsze niż nauka jazdy na rowerze.
Reply
nie mów tak! to wymaga trochę pracy, ale gdy już nauczysz się języka, możesz łatwo nauczyć się innych, jeśli nauczysz się prostego języka, a potem będziesz mógł z niego budować. Nauczyłem się tego, kiedy miałem 11 lub 12 lat próbuj dalej tego bota, a jeśli nie możesz tego zrozumieć, to ja i sprawię, że nie rozumiem, o co chodzi w tym problemie
Reply