Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(pomoc) logi modeli mw3.
#1
okey używam źródła logów strife do tworzenia pixeli shaderów log> problemem jest to, że modele kolorów mw3 Znikają z bliskiej lub z daleka. Nie mogę mieć modeli statycznych? Używam pixel shaderów 3.i próbowałem tekstur i tak samo. jest coś nie tak z tą grą?
Reply
#2
Ta funkcja nazywa się LOD, zastępuje modele w różnych odległościach. Wyłącz go lub zaloguj wszystkie.
Reply
#3
czy to masz na myśli seta r_lodBiasRigid "0" seta r_lodBiasSkinned "0" seta r_lodScaleRigid "1" seta r_lodScaleSkinned "1" kiedy ustawię wszystko na zero i zacznę grę, to wróci, tak jak nigdy tego nie zmieniłem ...
Reply
#4
Są chronione przed oszustami
Reply
#5
oczywiście wiem, że to. Mógłbyś wskazać mi funkcję d3d, więc mogę ją podpiąć i zablokować.
Reply
#6
Nie możesz zablokować LOD z jego bardzo skomplikowanym (w moim silniku) Spróbuj użyć programu cvar Unlocker, a nawet spróbuj go znaleźć na karcie zaawansowanych ustawień wideo. Możesz także spróbować użyć cheatengine jak cvars css.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)