Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacje przezroczystości
#1
Cześć, znowu ja. Próbuję nauczyć się modować i do tej pory eksperymentowałem ze zmianą tekstur na niektórych obiektach. Udało mi się zmienić drzwi w MOHAA na brązowe, białe lub czarne.   Jednak chcę nauczyć się, jak to zrobić, aby uczynić obiekty przejrzystymi. Drzwi i okna w szczególności. Przeszukałem fora, ale nie znalazłem nic na ten temat (mogłem jednak wyszukiwać nieprawidłowo, kto wie).   Czy ktokolwiek wie, jak sprawić, by obiekty były przezroczyste?   Wiem, że zawiera on plik general_structures.shader i niektóre pliki tekstowe .tga, i to wszystko, co mogę edytować do tej pory. Każda pomoc w tej dziedzinie byłaby bardzo doceniana. Jeśli uda mi się zrobić coś wartego zachodu, mogę zamieścić to w plikach do pobrania.
Reply
#2
tak, zrobię. Czy wiesz, jak zrobić celownik? Polega na tym, aby obszar wokół niego był przejrzysty. Im guessin, jeśli zrobisz to do drzwi również przezroczyste. Po prostu edytuj zdjęcie
Reply
#3
zmiana ur shaderów
Reply
#4
bah mnie do tego pobiłeś. jak wspomniano powyżej, możesz zrobić kilka rzeczy. przez dodanie
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)