Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hooked DX11, trzeba narysować w Present hook
#1
Hooked DX11, trzeba narysować w Present hook
Reply
#2
Jeszcze raz dziękuję Evolution. Używam już oryginalnego swapchain, ale nie przywróciłem żadnych buforów. To "DX11.SwapChain" w powyższym kodzie. Przeglądałem i szukałem godzinami, albo znalazłem ogromne frameworki albo puste zastrzyki. Głównie nie wiem, które bufory naprawdę zmieniam, jest to tak skomplikowane. Tak jak przy tworzeniu shaderów, kompilowaniu shaderów itd. Muszę wywoływać tak wiele bezpośrednich funkcji x i nie wiem, który z nich zmienia bufory podczas wykonywania. Czy przypadkiem masz niewielki przykład rozmiaru kodu, który faktycznie pojawia się na ekranie i ponownie przywraca wszystkie bufory? *kopać głębiej*
Reply
#3
RasterTek ma kilka fajnych samouczków na temat rysowania rzeczy za pomocą D3D11. Zasadniczo wszystko, co ustawiłeś podczas fazy inicjowania (obiekty renderowania, bufory szablonu głębi itp.) Powinny zostać przywrócone po zakończeniu rysowania. Bufory wierzchołków i indeksów nie zawsze muszą powodować problemy, ponieważ funkcja Present jest wywoływana na końcu sekwencji rysowania. Musisz to znaleźć, testując. http:
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by evolution536 RasterTek ma kilka fajnych samouczków na temat rysowania rzeczy za pomocą D3D11. Zasadniczo wszystko, co ustawiłeś podczas fazy inicjowania (obiekty renderowania, bufory szablonu głębi itp.) Powinny zostać przywrócone po zakończeniu rysowania. Bufory wierzchołków i indeksów nie zawsze muszą powodować problemy, ponieważ funkcja Present jest wywoływana na końcu sekwencji rysowania. Musisz to znaleźć, testując. http://www.rastertek.com/dx11tut04.html Jeśli nie znosisz czytania dokumentacji technicznej, że strona nie jest dla Ciebie. Ctrl + P: 17 arkuszy papieru. Nie ma na to czasu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)