Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D3D9 Sprite
#1
Próbuję więc szyfrować poprzez tekstury i zauważyłem, że jest kilka tekstur narysowanych jako sprite, a następnie spłukanych razem. Jak chciałbym uzyskać identyfikator dla narysowanej tekstury w narysowanej wiązce?   ok Jestem w dół, w jaki sposób uzyskać uchwyt GetVertexShader?
Reply
#2
Nie wiem, czy w pełni to rozumiem ... Mówisz, że więcej niż jedna rzecz jest narysowana w tym samym kroku i chcesz narysować tylko jedną z tych cienkości. Jeśli to prawda, spróbuj użyć zwrotu adres "metoda lub startIndex i numVerticies
Reply
#3
tak, wszystkie z nich są rysowane razem na tym samym kroku, vert, prim i początkowych zmianach indeksu
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)