Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1
#11
Wciąż się uczę, ale tutaj jest mój zewnętrzny hak C #. Non z boolami faktycznie działają, są tylko posiadaczami miejsc. A przesunięcie Localplayer mówi, że jest najbardziej błędne, ale nie mogłem się doczekać. Również odległość, jaką jestem od najbliższego bytu, jest zła dla leniwych dla matematyki, ale teraz źle to naprawię. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 895 x 624.
Reply
#12
czerwona kropka to ja Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1680 x 1050.
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by keybode czerwona kropka to ja http:
Reply
#14
Zacytować: Napisał JackD Cieszę się, że nie byłem jedynym, który znalazł dobre zastosowanie do opublikowanych tekstur map tak, dziękuję za przesłanie. Zamierzam zrobić mały radar bazujący na tej mapie
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by keybode czerwona kropka to ja http://i.imgur.com/pTVcmhF.jpg Lubię jak ... zwięźle? Nie jestem pewien, czy to właściwe słowo, ale twój hack jest bardzo uproszczony w swoim wyglądzie i podoba mi się.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by jumboperson187 Lubię jak ... zwięźle? Nie jestem pewien, czy to właściwe słowo, ale twój hack jest bardzo uproszczony w swoim wyglądzie i podoba mi się. Dzięki. Myślę, że wydam to, kiedy to się skończy
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by keybode Dzięki. Myślę, że wydam to, kiedy to się skończy Zgadnij, że mnie pobiłeś, a potem lol. Już miał rozpocząć projekt ^ ^ Nie ma potrzeby na dwóch radarach
Reply
#18
Zacytować: Napisał JackD Zgadnij, że mnie pobiłeś, a potem lol. Już miał rozpocząć projekt ^ ^ Nie ma potrzeby na dwóch radarach DerpRadar Zombie Edition?
Reply
#19
Mała aktualizacja: P Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1508 x 852.
Reply
#20
Zacytować: Originally Posted by GuTu Mała aktualizacja: P http://i.gyazo.com/e62dee07caf2bb9767f63f5292126d25.png http://i.gyazo.com/399d9bc6ca779aea15e32b147f007968.png Te jednostki są nieprawidłowe. Gra obecnie używa stóp dla jednostki, o ile wiem (wysokość skoku i 1. jednostki cos i oparte na oszacowaniu od wysokości gracza), więc twój dyst powinien być dist * = 0.3048; Również KOCHAM twoją czcionkę rysującą jej tak ładną.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)