Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Beta] Konfigurowalny celownik (v2b)
#1
[Beta] Konfigurowalny celownik (v2b)
Reply
#2
Dobra robota
Reply
#3
Właśnie to wypróbowałem i naprawdę miło. Mam z tym pewne problemy: mogę dokładnie skonfigurować rozmiar i przezroczystość siatki, ale nie mogę zmienić koloru (próbowałem przy użyciu color.white i color (1, 1, 1)). Obie próby zakończyły się domyślnym czerwonym. A może zrobiłem coś złego lub źle przeczytałem, ale potwierdzenie wanilii zniknęło? Przepraszam, jeśli moje pytania wydają się głupie przy okazji x)
Reply
#4
Zrobiłem źle, rzuciłem się trochę. Zaktualizowany kod teraz, powinien działać lepiej. Potwierdzenie powinno być tam, było po prostu, ahem, ta sama ikona co domyślny celownik (hit_x, powinno być hit_o. Zmieniono kod dla tego). Jeśli chodzi o kolory, to miałem z tym pewne problemy, o których się pomyślałem (zapomniałem o tym, ponieważ sam byłem zadowolony z czerwonego). Przyjrzę się temu, zobaczę, czy mogę wymyślić problem.
Reply
#5
wielkie dzięki
Reply
#6
Tak, dobra, kolory są pomieszane dla standardowych siatek wizji. Zakładałem, niepoprawnie, jak się okazuje, że działa to tak samo, jak potwierdzenia trafień. Okazuje się, że faktycznie używają różnych tekstur dla czerwonego (tego, którego użyłem) i innych kolorów. Mogę to naprawić, ale będą one ograniczone do standardowych kolorów celownika. Mimo wszystko, lepiej niż nic. Kolory mogą również wyglądać nieco dziwnie ze względu na mieszanie, podejrzewam. Kolor czerwony to bezpieczny zakład, ale inne kolory wymagają nieco więcej dopasowania, aby dobrze wyglądać.
Reply
#7
Ach, szkoda, ale tak, to lepsze niż nic. Próbowałem go trochę więcej i okazało się, że krzyżyki mogą wyglądać na nieco zbyt wyblakłe (z 1.0 na alfa) na wyższych skalach (testowane na 10 tylko ze względu na testowanie.) Obecnie siedzę przy 2,25) i kiedy celuję w jasne strefy (bez względu na skalę), ale to tylko bycie wybrednym (ładnie zrobionym na dodawaniu tych krzyżyków).
Reply
#8
Zacytować: Napisał LazyOzzy Kilka uwag: LMG i karabiny snajperskie zawsze mają włączony celownik; pierwszy, ponieważ nie ma normalnie żadnych ADS, a drugi z powodu domyślnej siatki, która przeskakuje na cały ekran (mimo że twój cel nie). Wszystkie inne bronie wyłączają celownik, gdy ADS, ponieważ wygląda dziwnie, aby mieć celownik i niestandardowy celownik w tym samym czasie, a standardowy siatka celownicza działa dobrze (z wyjątkiem karabinów snajperskich). Jeśli ktokolwiek wie, jak wyłączyć siatki widzenia, daj mi znać. Tak, po użyciu tego za chwilę domyślny celownik na karabinach snajperskich jest dość rozpraszający i bycie karabinami snajperskimi jest zazwyczaj moją najczęściej używaną bronią, to wstyd, byłoby świetnie, gdyby ktoś mógł to zrozumieć.
Reply
#9
Zacytować: Napisał LazyOzzy Skalowanie jest trochę nieczyste ze względu na wsparcie zarówno krzyżyka celowniczego, jak i hitu potwierdzającego faktury, i nie jestem pewien, co mogę z tym zrobić, ponieważ tekstury są tym, czym są. Poza tym, że sucking przy programowaniu wszystkich rzeczy wizualnie, naprawdę nie chcę dodawać nowych tekstur do gry tylko po to. Obecnie próbuję uzyskać standardowe widoki z kolorami do pracy, a także unikać tworzenia całego kodu w spaghetti, który będzie strasznie modyfikowany w późniejszym terminie, jeśli ja (lub ktoś inny) chce dodać więcej krzyży. jeśli weapon_category == "lmg" lub nie in_steelsight to Tak, nie chciałem krytykować, tylko dać trochę informacji zwrotnych.
Reply
#10
Zgadza się, więc dostał kolory niestandardowe dla pracujących siatek wzroku i wprowadził kilka drobnych poprawek w ogóle. Kod jest kompletnym bałaganem, nie czytaj go dla własnego dobra, ale wygląda na to, że działa dobrze. Ponownie wykonaj skalowanie, aby hit potwierdził, że krzyżyki mają wielkość porównywalną z celownikiem, ale wszelkie wcześniejsze problemy z nim pozostaną. Zacytować: Napisał Styxias Tak, nie chciałem krytykować, tylko dać trochę informacji zwrotnych. Nie, nie, w porządku. Nie poczułem się urażony, tylko powiedziałem, że nie jestem pewien, czy można to naprawić.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)