Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Beta] Konfigurowalny celownik (v2b)
#11
Cudowna praca Ozzy! Tak trzymaj!
Reply
#12
A więc, jeśli chodzi o kołysanie się samych teleskopów, mam o tym klucz. Nigdzie nie miałem szczęścia, ale możesz mieć więcej szczęścia. Ramiona poruszają się w tym samym schemacie ósemkowego, gdy nie masz zasięgu. Wygląda więc na to, że coś jest stosowane do wszystkich modeli fps, w tym do płaszczyzny 2D, która jest nakładką zakresu. Jeśli uda nam się znaleźć pochodzenie tego i usunąć go, przynajmniej w świetle wzroku, byłoby lepszym rozwiązaniem niż drugi statyczny celownik.
Reply
#13
Tak jak powiedziałem, może być lekko przesunięty względem środka ekranu. Nie stanowi to problemu w większości sytuacji, ale może sprawić, że 70-minutowy strzał z punktu widokowego w dniu 3 szczury nieco frustruje. Lepsze niż wanilia, choć nadal wolę używać własnego celownika (a potem domyślna siatka jest na przeszkodzie) i po prostu zignorować kropkę, gdy się porusza. Już go nie zauważam.
Reply
#14
Zacytować: Napisał LazyOzzy Tak jak powiedziałem, może być lekko przesunięty względem środka ekranu. Nie stanowi to problemu w większości sytuacji, ale może sprawić, że 70-minutowy strzał z punktu widokowego w dniu 3 szczury nieco frustruje. Lepsze niż wanilia, choć nadal wolę używać własnego celownika (a potem domyślna siatka jest na przeszkodzie) i po prostu zignorować kropkę, gdy się porusza. Już go nie zauważam. Ok, Cholera Chcę, żeby mój snajper był PERFEKCYJNY! ARGH gówniany kod OVK
Reply
#15
Tak, dobrze, zgadnij, dlaczego zaimplementowałem celownik ...
Reply
#16
Zacytować: Napisał LazyOzzy Tak, dobrze, zgadnij, dlaczego zaimplementowałem celownik ... lmao
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)