Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmienianie broni mod name_ids?
#1
Czy jest jakiś sposób na zrobienie tego?   Zawsze chciałem zobaczyć prawdziwe nazwy modów broni, o ile ma to zastosowanie, takie jak Retro Foregrip dla FAL będącego rączką IMI Romat lub Tactical Mag będący 30 rundą PMAG.
Reply
#2
Bardzo w to wątpię, ponieważ te identyfikatory są prawdopodobnie używane w wielu miejscach, do których odnoszą się gry (np. Modele, tekstury itp.) I zmieniające je w jednym przypadku bez tworzenia wszystkich innych wystąpień, co może być katastrofalne. Przepraszam, nie sądzę, że to możliwe.
Reply
#3
Być może w przypadku przejęcia pewnych funkcji w menedżerze lokalizacji. Coś jak sprawić, by używał tabeli identyfikatorów części i ich zastępowanych nazw. EDYCJA: Postanowiłem zrobić dla ciebie przykład, proszę: Kod: LocalizationManager_text = LocalizationManager_text lub LocalizationManager. funkcja tekstowa LocalizationManager: text (string_id, makra) local realnames = {} realnames ["bm_wp_fal_fg_03"] = "IMI Romat Handguard" realnames ["bm_wp_fp_m_01"] = "30rpm PMAG" jeśli realnames [string_id] następnie zwraca realnames [string_id] end zwróć końcówkę LocalizationManager_text (self, string_id, makra)
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by hejoro Być może w przypadku przejęcia pewnych funkcji w menedżerze lokalizacji. Coś jak sprawić, by używał tabeli identyfikatorów części i ich zastępowanych nazw. EDYCJA: Postanowiłem zrobić dla ciebie przykład, proszę: -fantastyczna okazja- Dzięki za kod, na pewno odpowiem z całą nazwą (już wszystkie pistolety zostały przemianowane na wszystkie załączniki FAL)
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie DeadMansChest Dzięki za kod, na pewno odpowiem z całą nazwą (już wszystkie pistolety zostały przemianowane na wszystkie załączniki FAL) Wspaniale, nie mogę się doczekać.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by B1313 To jest świetne i wszystko, ale czy zmienia nazwy w grze lub po prostu ids out dla kodowania? Jestem po prostu ciekawy, bo jeśli to nie wchodzi w grę, to sprawia, że kodowanie to więcej pracy IMO, ponieważ musisz wpisać więcej dla ids. Tylko sprawdzam. Nie, utrzymuje name_ids tak samo, po prostu zmienia powiązany z nim ciąg znaków, więc coś takiego jak "bm_w_akm_gold" nadal będzie "bm_w_akm_gold", to po prostu zamiast nazywać się "Golden AK.762" w ekwipunku, będzie się nazywać "Złoty AKMS". Jedyny wyjątek to chwytak FAL CQB, którego name_id zmieniłem we własnym mod (zwykle "bm_wp_fal_body standard", również używany przez odbiorcę), który domyślnie skomentowałem, ponieważ w przeciwnym razie wskazywałby on na nieistniejący name_id (mój własny mod zmienia nazwę dla "bm_wp_fal_fg_01", aby uniknąć możliwych konfliktów).
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie DeadMansChest Nie, utrzymuje name_ids tak samo, po prostu zmienia powiązany z nim ciąg znaków, więc coś takiego jak "bm_w_akm_gold" nadal będzie "bm_w_akm_gold", to po prostu zamiast nazywać się "Golden AK.762" w ekwipunku, będzie się nazywać "Złoty AKMS". Jedyny wyjątek to chwytak FAL CQB, którego name_id zmieniłem we własnym mod (zwykle "bm_wp_fal_body standard", również używany przez odbiorcę), który domyślnie skomentowałem, ponieważ w przeciwnym razie wskazywałby on na nieistniejący name_id (mój własny mod zmienia nazwę dla "bm_wp_fal_fg_01", aby uniknąć możliwych konfliktów). Niesamowite, więc po prostu zmienia nazwy w grze. Nigdy nie miałem problemu z domyślnymi nazwami, ponieważ tylko unikali naruszenia praw autorskich. Świetna robota, ale ty i hejoro!
Reply
#8
Bardzo wyczekuję tego modu, przypomina mi to, że niedawno spersonalizowałem całą masę nazw broni Killing Floor.
Reply
#9
Świetni faceci!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)