Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zmienić życie "Szczura" i "Komissara"?
#1
Szukałem repozytorium, żeby sprawdzić, czy mogę zmienić "Szczura" z Hoxton Breakout i "Comissar" z Hotline Miami day 2 life's. Ale na każdym poziomie trudności znajduje się więcej niż jeden kod od życzeń Normal to Death. Podstawowym kodem trudności Życzenia Śmierci dla życia "Szczura" jest: (ALERT: SPOILER)     Kod:   function CharacterTweakData: _set_overkill_290 () jeśli SystemInfo: platforma () == Idstring ("PS3") to self: _multiply_all_hp (1.7, 0.75) else self: _multiply_all_hp (1.7, 0.75) end self. hector_boss. broń . saiga. FALLOFF = {{r = 200, acc = {0,6, 0,9}, dmg_mul = 3,14, odrzut = {0,4, 0,7}, tryb = {0, 1, 2, 1}}, {r = 500, acc = {0,6 , 0,9}, dmg_mul = 2,5, odrzut = {0,4, 0,7}, tryb = {0, 3, 3, 1}}, {r = 1000, acc = {0,4, 0,8}, dmg_mul = 2,1, odrzut = {0,45 , 0,8}, tryb = {1, 2, 2, 0}}, {r = 2000, acc = {0,4, 0,55}, dmg_mul = 1,8, odrzut = {0,45, 0,8}, tryb = {3, 2, 2 , 0}}, {r = 3000, acc = {0,1, 0,35}, dmg_mul = 1,4, odrzut = {1, 1,2}, tryb = {3, 1, 1, 0}}} self. hector_boss. HEALTH_INIT = 900 self: _multiply_all_speeds (1.05, 1.1) self: _multiply_weapon_delay (self, presets, weapon, normal, 0) self: _multiply_weapon_delay (self, presets, weapon. Good, 0) self: _multiply_weapon_delay (self, presets, weapon. , 0) self: _multiply_weapon_delay (self, presets, weapon, sniper, 3) self: _multiply_weapon_delay (self, presets, weapon, gang_member, 0) self. ustawienia wstępne. gang_member_damage. REGENERATE_TIME = 1,8 self. ustawienia wstępne. gang_member_damage. REGENERATE_TIME_AWAY = 0,6 siebie. ustawienia wstępne. gang_member_damage. HEALTH_INIT = 300 self: _set_characters_weapon_preset ("deathwish") self. spooc. spooc_attack_timeout = {3, 4}   Co muszę zrobić, aby zmienić swoje życie tak, jak zrobiłem to z "crew.members" na tym samym pliku z Persistentscript? Dzięki.
Reply
#2
self.hector_boss.HEALTH_INIT = 900 Zmień tę wartość? Komisarz ma ustalone zdrowie w wysokości 350, które nie zmienia się z trudem. Wyszukaj "mobser_boss.HEALTH_INIT".
Reply
#3
Zacytować: Napisał LazyOzzy self.hector_boss.HEALTH_INIT = 900 Zmień tę wartość? Komisarz ma ustalone zdrowie w wysokości 350, które nie zmienia się z trudem. Wyszukaj "mobser_boss.HEALTH_INIT". Problem z tą wartością polega na tym, że jest to inna wartość od tego samego kodu na każdym poziomie trudności. Kod: samego siebie . hector_boss. HEALTH_INIT = 600 z auta overkill. hector_boss. HEALTH_INIT = 900 z DW Jeśli zmienię jeden przy użyciu tego samego polecenia, co wszystkie pozostałe, nastąpi awaria.
Reply
#4
Załaduj go jako post-require i podłącz do funkcji ustawień trudności.
Reply
#5
Dobry Boże, nie mogę uwierzyć, że ludzie nie czytają już dobrze źródła. To nie jest jakaś dziwaczna nauka o rakietach. Kod: tweak_data. postać . hector_boss. HEALTH_INIT = 1600 - 900 domyślnych ustawień tweak_data deathwish. postać . mobster_boss. HEALTH_INIT = 1200 - 350 domyślnie Załaduj go jako klucz, nie ma awarii po mojej stronie, więc musisz zrobić coś złego. Ta da, problem rozwiązany. Tak to robię, lub możesz zrobić to, co ozzy powiedział o postrequire również.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by droidaka Dobry Boże, nie mogę uwierzyć, że ludzie nie czytają już dobrze źródła. To nie jest jakaś dziwaczna nauka o rakietach. Kod: tweak_data. postać . hector_boss. HEALTH_INIT = 1600 - 900 domyślnych ustawień tweak_data deathwish. postać . mobster_boss. HEALTH_INIT = 1200 - 350 domyślnie Załaduj go jako klucz, nie ma awarii po mojej stronie, więc musisz zrobić coś złego. Ta da, problem rozwiązany. Tak to robię, lub możesz zrobić to, co ozzy powiedział o postrequire również. nie działa jakoś poprawnie ... daję mu 10.000.000 hp i robię ponad 16k dmg (co nie może się zdarzyć) heck ... jeśli ma 1 miliard hp, to jest jeden strzał? O.o czy to tylko ja lub komisarz jest trudniej zabić niż szczur, mimo że ma mniej hp?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by Yokujin nie działa jakoś poprawnie ... daję mu 10.000.000 hp i robię ponad 16k dmg (co nie może się zdarzyć) heck ... jeśli ma 1 miliard hp, to jest jeden strzał? O.o czy to tylko ja lub komisarz jest trudniej zabić niż szczur, mimo że ma mniej hp? Mówisz, że dajesz mu 10 mil hp, a on nie umarł po obrażeniach 16k? Oczywiście, dlaczego nie miałby tego robić? Powinieneś wiedzieć, że ta liczba dla ich hp nie jest dokładna, wartość 1 wynosi 10 KM, więc musisz pamiętać, że nie będzie to 10 milionów, ale 100 milionów hp.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Kwhali Mówisz, że dajesz mu 10 mil hp, a on nie umarł po obrażeniach 16k? Oczywiście, dlaczego nie miałby tego robić? Powinieneś wiedzieć, że ta liczba dla ich hp nie jest dokładna, wartość 1 wynosi 10 KM, więc musisz pamiętać, że nie będzie to 10 milionów, ale 100 milionów hp. problemem jest mój zwiększony dmg; Używam normalnego car4, który ma 60 dmg i zadaje 16k dmg na modded hector
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)