Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zwiększając obrażenia o X dla wszystkich broni
#1
halp!   oczywiście idę z;     Kod:        local old_weapon_tweak = WeaponTweakData. funkcja init WeaponTweakData: init (tweak_data) old_weapon_tweak (self, tweak_data)   ale jak wspomnieć o wszystkich broniach w kodzie? łatwo jest zrobić z wrogiem HP, bo używasz "self: _multiply_all_hp", ale nie mam pojęcia, jak zrobić to za pomocą broni   i nie chcę tego robić niechlujnie (np. wymieniając każdą broń w skrypcie)
Reply
#2
wielkie dzięki za to! przy okazji, aby zmienić amunicję na nową wartość, wszystko co muszę zrobić to zmienić .damage na .ammo? (w 7. linii)
Reply
#3
Zacytować: Napisał Blacklight91 wielkie dzięki za to! przy okazji, aby zmienić amunicję na nową wartość, wszystko co muszę zrobić to zmienić .damage na .ammo? (w 7. linii) Nie, i lepiej jest sprawdzić lua repo na takie pytania. Linia, której szukasz, to AMMO_MAX, czyli self.new_m4.AMMO_MAX = 240. Zwykle ten jest pomnożony poza klipem, ale możesz go ustawić tak, jak poprzednio.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by MS HACK Cóż, nie byłoby możliwe zrobienie czegoś takiego, aby pomnożyć wartość domyślną. Kod: local old_wtdnw_init = WeaponTweakData. _init_new_weapons function WeaponTweakData: _init_new_weapons (...) old_wtdnw_init (self, ...) - Kod Streamlining dla k, v w parach (self), jeśli typ (v) == "table" i v. category następnie self [k]. statystyki. damage = self [k]. statystyki. uszkodzenie * 2 koniec koniec Wiem, że próbowałem tego wcześniej, ale zapominam, czy zadziałało, czy nie. Szczerze mówiąc, przede wszystkim używam ARs i SMG, więc ustawienie uszkodzenia płaskiego numeru nigdy nie było dla mnie problemem. Na pewno warto spróbować.
Reply
#5
wykonałem część amunicji - wielkie dzięki za pomoc jednak jeszcze jedno pytanie Kod: samego siebie . ak47_ass_npc. USZKODZENIE = 3 self. m4_npc. USZKODZENIE = 3 self. g36_npc. USZKODZENIE = 5 self. r870_npc. USZKODZENIE = 7 to jest zaczerpnięte z jednej dolnej części weapuntweakdata, teraz pytanie; co oznaczają te liczby obrażeń? Jestem pewien, że w grze zadają o wiele więcej obrażeń niż tutaj podano. Czy jest to, że podane wartości są domyślnymi wartościami tych dział, a podczas gry są pomnożone przez modyfikator obrażeń wroga na jednym dole?
Reply
#6
Zacytować: Napisał Blacklight91 wykonałem część amunicji - wielkie dzięki za pomoc jednak jeszcze jedno pytanie Kod: samego siebie . ak47_ass_npc. USZKODZENIE = 3 self. m4_npc. USZKODZENIE = 3 self. g36_npc. USZKODZENIE = 5 self. r870_npc. USZKODZENIE = 7 to jest zaczerpnięte z jednej dolnej części weapuntweakdata, teraz pytanie; co oznaczają te liczby obrażeń? Jestem pewien, że w grze zadają o wiele więcej obrażeń niż tutaj podano. Czy jest to, że podane wartości są domyślnymi wartościami tych dział, a podczas gry są pomnożone przez modyfikator obrażeń wroga na jednym dole? Obawiam się, że nie wiem. Najłatwiej byłoby wypróbować wysokie wartości w swojej kopii i sprawdzić, czy ich wynik obrażeń wyraźnie przesada. Nigdy nie miałem powodu, aby zmieniać aspekty _npc.
Reply
#7
okie, spróbuję tego. ostatnia, inna sprawa: czy istnieje sposób na sfałszowanie liczby graczy w crime.net w trybie offline? Bo gdy gra więcej graczy, wtedy pojawia się więcej wrogów i chciałbym to zasymulować jakieś wskazówki? patrząc na lib
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)