Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Napraw mechanikę obrażeń od peletek
#1
Sposób, w jaki obrażenia zadawane przez shotgun w grze jest dosłownie najgorsza rzecz w historii. Zamiast akumulować się (jak prawie każdy FPS, który nie jest PD2), jeśli trafi więcej niż jeden pelet, liczy się tylko jeden pelet, jeśli więcej niż jeden trafi w cel, priorytetowo nastawiając headshots na bodyshoty.   Na przykład, jeśli twoja strzelba zadaje 140 obrażeń na pelet, a trafisz w cel 4 peletami, nadal zadajesz tylko 140 obrażeń. Jeśli uderzysz je 1 peletką, 140 obrażeń, Wszystkie peletki? 140 obrażeń ...   Na prośbę, czy jest tak, aby zadawać obrażenia od kuli strzelby?   Edycja: Cześć,
Reply
#2
Działa idealnie, dzięki pęczek. Należy jednak zauważyć, że ponieważ peletki są liczone jako wielokrotne trafienia, ciała latają
Reply
#3
Zacytować: Napisał LazyOzzy a także znacznie zwiększyło rozpiętość, tak że faktycznie jest to strzelba zamiast karabinu snajperskiego, który wystrzeliwuje 5-6 pocisków na strzał [
Reply
#4
Usuń linię: Kod: spread = spread * 3 - Modyfikator, dzięki któremu granulki rozprzestrzeniają się nieco bardziej ... Podwójny modyfikator obrażeń (wartość 2 poniżej) również wydaje się być odrobinę większy od moich wysoce subiektywnych testów, a standardowy spread prawdopodobnie pogorszy go jeszcze bardziej, więc możesz też nieco go zmniejszyć: Kod: local damage = self: _get_current_damage (dmg_mul) * 2
Reply
#5
Dobra koleś, dzięki. Prawdopodobnie trochę zmniejszę obrażenia.
Reply
#6
Nvm dzięki @ LazyOzzy Edytuj: wrogowie
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by B1313 Nvm dzięki @ LazyOzzy Edycja: Wrogowie / cywile nie latają tak bardzo, co zwiększyłoby mnożnik? W tym kodzie? Nic, o ile mi wiadomo. Chodzi mi o to, że możesz usunąć martwe oznaczenie wroga ("a nie col_ray.unit: character_damage (): dead ()"), ale powinno to po prostu sprawić, że będzie się zachowywał inaczej niż w grze waniliowej. Kod taki jak powinien powinien robić taką samą liczbę naciśnięć, jak zwykle.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by B1313 Tak, zrobiłem, ale drugi skrypt wydawał się być tym, który działał prawidłowo, sprawiając, że wrogowie latali, gdzie, jak ten, nie dodawali większego nacisku w porównaniu do drugiego. Mam nadzieję, że to ma sens. Ach, cóż, to było zamierzone. Ten właśnie dzieli obrażenia na pelety.
Reply
#9
Zacytować: Napisał LazyOzzy Ach, cóż, to było zamierzone. Ten właśnie dzieli obrażenia na pelety. Och, dobrze. Jeszcze raz dziękuję za oba kody. Są cudowne. Mam coś na myśli w części dotyczącej fizyki, ale muszę ją przetestować dalej.
Reply
#10
Czy istnieje sposób na przywrócenie spadku obrażeń? Spojrzę na stary kod i spróbuję to rozgryźć.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)