Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Edytowanie statystyk broni
#1
Próbowałem edytować statystyki broni za pomocą skryptu LUA. Po pierwsze, pozwól mi wyjaśnić, że NIE chcę maksymalnych statystyk, chcę tylko zmienić statystyki dla jednej broni lub całej broni.   Próbowałem użyć tego skryptu:     Kod:   local old_init = WeaponTweakData. funkcja init WeaponTweakData: init (tweak_data) self_init (self, tweak_data) self. mp7. AMMO_MAX = 75 koniec   O ile rozumiem, to, co ten kod powinien zrobić, to ustawić maksymalną liczbę amunicji dla SpecOps na 75. Poza tym nie. Każda pomoc jest doceniana.   Na wypadek, gdybyś chciał wiedzieć, statystyki, które próbuję osiągnąć, to: Magazyn = 13 Całkowita amunicja = 75 Szybkostrzelność = 1200 Obrażenia = 26 Dokładność = 10 Stabilność = 23 Zagrożenie = 10   Ponownie, każda pomoc jest doceniana.
Reply
#2
PD2Hook.yml Kod: PostRequireScripts: - [lib
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by A J PD2Hook.yml Kod: PostRequireScripts: - [lib / tweak_data / weapontweakdata, <ścieżka do skryptu>] To wydaje się działać, tylko teraz sam skrypt narzeka, że WeaponTweakData nie istnieje.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by CashewCraft To wydaje się działać, tylko teraz sam skrypt narzeka, że WeaponTweakData nie istnieje. Klasy TweakData są przypadkami specjalnymi IIRC. Spróbuj Kod: tweak_data. broń . mp7. AMMO_MAX = cokolwiek Tylko ta linia.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by B1313 Klasy TweakData są przypadkami specjalnymi IIRC. Spróbuj Kod: tweak_data. broń . mp7. AMMO_MAX = cokolwiek Tylko ta linia. Dzięki! To działa! Jeśli masz pojęcie o nazwach innych statystyk, byłoby świetnie, dzięki!
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by CashewCraft Dzięki! To działa! Jeśli masz pojęcie o nazwach innych statystyk, byłoby świetnie, dzięki! Zajrzyj do pliku i po prostu zamień mp7 na wewnętrzną nazwę pistoletu, a następnie AMMO_MAX z dowolną zmianą statystyk.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by B1313 Zajrzyj do pliku i po prostu zamień mp7 na wewnętrzną nazwę pistoletu, a następnie AMMO_MAX z dowolną zmianą statystyk. Ahm w którym jest plik przepraszam Jestem nowy w skryptowaniu w PAYDAY2 i nie mam pojęcia, gdzie mogę znaleźć takie pliki i nazwy wewnętrzne. EDYCJA: Testuję to w ten sposób: ammotweak.lua Kod: tweak_data. broń . mp7. AMMO_MAX = 500 PD2Hook.yml Kod: Config: OutputMode: 1 OutputFile: Debugowanie. log PrintOffsets: false ExtraCols: 10 ExtraRows: 10 KeyBindings: PersistScripts: PostRequireScripts: - [lib / tweak_data / skilltreetweakdata, scripts \ SkillTreeTweakData. lua] - [lib / manager / DialogManager, skrypty \ składnik. lua] - [lib / tweak_data / weapontweakdata, scripts \ ammotweak. Lua] Ale nadal nie zmienia maksymalnej ilości amunicji Oto mój debug.log: Zacytować: PayDay 2 LUA Hook v3.0.3 © 2014 Harfatus. Credits to Transcend, v00d00 et. glin. Post Wymagaj skryptu dla: lib / tweak_data / skilltreetweakdata - Skrypt: scripts \ SkillTreeTweakData.lua Post Wymagaj skryptu dla: lib / manager / dialogmanager - Script: scripts \ ingredient.lua nie ma wyjścia dla laoding my ammotweak.lua: O
Reply
#8
Ponieważ nie ma wewnętrznego pliku gry o nazwie "DialogManager", jest jeden o nazwie "dialogmanager" ... tak, liczba liter i gramatyki w yml. Jeśli nie widzisz, że twój skrypt ładuje się w dzienniku debugowania, to masz błąd w twoim yml. Ponadto masz dodatkowe miejsce po przecinku DialogManager (,). Odstępy również się liczą.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by B1313 Ponieważ nie ma wewnętrznego pliku gry o nazwie "DialogManager", jest jeden o nazwie "dialogmanager" ... tak, liczba liter i gramatyki w yml. Jeśli nie widzisz, że twój skrypt ładuje się w dzienniku debugowania, to masz błąd w twoim yml. Ponadto masz dodatkowe miejsce po przecinku DialogManager (,). Odstępy również się liczą. nawet przy tych zmianach (usuwanie miejsca i poprawianie pisowni) nie działa
Reply
#10
Zacytować: Pierwotnie Wysłany przez bst890 nawet z tymi zmianami (usuwanie miejsca i poprawianie pisowni) nie działa, czy dziennik debugowania pokazuje, że ładuje się?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)