Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ostateczne zabijanie
#11
Zacytować: Originally Posted by B1313 Tak, lol. Więc jeśli mógłbyś jakoś skasować torbę na ciało to byłoby prawie idealnie, lol Bests B1313 Nigdy nie myślałem o skasowaniu torby, to naprawdę dobry pomysł, że będę musiał się nad tym zastanowić
Reply
#12
Zacytować: Napisał Sirgoodsmoke Nigdy nie myślałem o skasowaniu torby, to naprawdę dobry pomysł, że będę musiał się nad tym zastanowić Cóż, tak, to dowody, które znasz, muszą być podstępne podstępne Bests B1313
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by B1313 Cóż, tak, to dowody, które znasz, muszą być podstępne podstępne Bests B1313 Lol, to prawda
Reply
#14
Zacytować: Napisał Sirgoodsmoke Lol, to prawda Muszę pomyśleć, jak oszukać ludzi, lol Bests B1313
Reply
#15
Pomyślałem, że równie dobrze mogę przeciąć kilka rogów, jeśli chcesz pozbyć się wszystkich jednostek. Ten nie zrobi nic, dopóki nie będziesz hostem (chyba że cię rozbić), ale potem znowu oryginalny skrypt nie jest czymś, co chcesz uruchomić bez hostowania. Jedną z małych kwestii jest to, że kamery pozostają aktywne bez możliwości ich dezaktywacji, ponieważ strażnik pokoju bezpieczeństwa nie może zostać zabity. Chociaż zawsze można zapętlić kamery i usunąć je również, jeśli jest to problem.
Reply
#16
Dlaczego nie użyjecie skryptu, który omyłkowo opublikowałem w innym wątku? : P Zacytować: Napisał pierwotnie baddog11 Weź to, z tym kodem, zwłoki zostaną usunięte bezpośrednio po ich śmierci lol Tak więc nie ma potrzeby wkładania do torby. Kod: jeśli nie _deadCop to _deadCop = CopDamage. funkcja zakończenia: CopDamage: die (...) local result = _deadCop (self, ...) self. _jednostka: menedżerowie set_slot (0). network: session (): send_to_peers_synched ("remove_unit", self. _unit) return result end Dzięki temu nie ma potrzeby pakowania ich, a następnie usuwania wszystkich toreb.
Reply
#17
Zacytować: Napisał pierwotnie baddog11 Dlaczego nie użyjecie skryptu, który omyłkowo opublikowałem w innym wątku? : P Dzięki temu nie ma potrzeby pakowania ich, a następnie usuwania wszystkich toreb. Zaktualizowałem do Ozzys. Lil snippet usuwa wszystkie jednostki bez śladu Zacytować: Napisał LazyOzzy Pomyślałem, że równie dobrze mogę przeciąć kilka rogów, jeśli chcesz pozbyć się wszystkich jednostek. Ten nie zrobi nic, dopóki nie będziesz hostem (chyba że cię rozbić), ale potem znowu oryginalny skrypt nie jest czymś, co chcesz uruchomić bez hostowania. Jedną z małych kwestii jest to, że kamery pozostają aktywne bez możliwości ich dezaktywacji, ponieważ strażnik pokoju bezpieczeństwa nie może zostać zabity. Chociaż zawsze można zapętlić kamery i usunąć je również, jeśli jest to problem. Hmm z moim oryginałem zabił kamerę gaurd, dlaczego nie może tego zrobić?
Reply
#18
Zacytować: Napisał Sirgoodsmoke Hmm z moim oryginałem zabił kamerę gaurd, dlaczego nie może tego zrobić? Ponieważ całkowicie ominąłem zabijanie. Nie umierają, po prostu znikają, więc zdarzenie wyłączające kamerę nigdy nie jest wyzwalane. Ale tak jak powiedziałem, możesz zapętlić kamery i usunąć je lub wyłączyć ręcznie. Na przykład. Kod: dla _, cam_unit in ipairs (SecurityCamera. cameras) wykonaj jeśli cam_unit: enabled () then cam_unit: base (): set_detection_enabled (false) koniec
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)