Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co ja robię źle?
#1
Co ja robię źle?
Reply
#2
tak, wymyśliłem to po obejrzeniu kilku kolejnych skryptów. W każdym razie ustawia to domyślną jasność kolorów lasera na taki sam jak snajperów AI. Zacytować: lokalny _WeaponLaser_init = WeaponLaser.init funkcja WeaponLaser: init (unit) _WeaponLaser_init (self, unit) - Ustaw nowy kolor pędzla self._themes.default.brush = Kolor (0.15, 0, 1, 0) - zastosuj zmianę mvector3.set (self._light_color, self._themes.default.light) self._light: set_color (self._light_color) mvector3.set (self._light_glow_color, self._themes.default.glow) self._light_glow: set_color (self._light_glow_color) self._brush: set_color (self._themes.default.brush) koniec
Reply
#3
Zacytować: Napisał Gorey ~ snip ~ TBH ... robisz to trudniej, niż być musi, spójrz w sztylety ... Już odwróciłem inżynierię tego kodu, i zrobiłem to ponownie. Jest trochę informacji o tym, jak sprawić, by nie działało to dla snajperów (np. Tylko ty).
Reply
#4
Oto ostateczna wersja ostateczna Kod: lokalny _WeaponLaser_init = WeaponLaser. funkcja init WeaponLaser: init (unit) _WeaponLaser_init (self, unit) - ustaw nowy kolor i przezroczystość lasera. (a, r, g, b) siebie. _themes. domyślna . brush = Color (0,11, 0, 1, 1) self: set_color (self. _themes. default. brush) end Używanie set_color_by_theme działało tylko wtedy, gdy dostosowałeś jasność. Jeśli zmieniłeś kolor, zmieniłeś tylko kolor lasera, a nie kropkę na końcu. użycie "set_color" zrobiło dla niego wszystkie poprawne rzeczy. Powyższy kod dotyczy tylko lasera gracza (i gracza), a nie snajperów. Jeśli usuniesz połączenie do "set_color" nic się w ogóle nie zmieni.
Reply
#5
Zacytować: Napisał Gorey Oto ostateczna wersja ostateczna Kod: lokalny _WeaponLaser_init = WeaponLaser. funkcja init WeaponLaser: init (unit) _WeaponLaser_init (self, unit) - ustaw nowy kolor i przezroczystość lasera. (a, r, g, b) siebie. _themes. domyślna . brush = Color (0,11, 0, 1, 1) self: set_color (self. _themes. default. brush) end Używanie set_color_by_theme działało tylko wtedy, gdy dostosowałeś jasność. Jeśli zmieniłeś kolor, zmieniłeś tylko kolor lasera, a nie kropkę na końcu. użycie "set_color" zrobiło dla niego wszystkie poprawne rzeczy. Powyższy kod dotyczy tylko lasera gracza (i gracza), a nie snajperów. Jeśli usuniesz połączenie do "set_color" nic się w ogóle nie zmieni. Czy wiesz, użyj kodu, który napisałem kilka miesięcy temu, który działa dobrze i znacznie lepiej niż ten? init nie powinien być dotykany, chyba że jest absolutnie potrzebny.
Reply
#6
Jeśli zmieniasz kolor gracza, a nie robisz efektu tęczy. Dlaczego to działa w funkcji aktualizacji? Kinda bezcelowa, aby zachować nadrzędność każdej pojedynczej klatki.
Reply
#7
Zacytować: Napisał Gorey Jeśli zmieniasz kolor gracza, a nie robisz efektu tęczy. Dlaczego to działa w funkcji aktualizacji? Kinda bezcelowa, aby zachować nadrzędność każdej pojedynczej klatki. Dlaczego to jest w init (tj. Funkcja, której nie należy dotykać, chyba że jest absolutnie potrzebna)? To głupie, aby dodać część, która niekoniecznie musi zrobić cokolwiek, jeśli nie wykonasz daleko. Ponadto moja metoda nie dotyka domyślnej tabeli. Aktualizacja nie jest wykonywana, chyba że jest potrzebna lub pomieszałeś kod, nawet w przypadku efektów nie tęczowych. W tym przypadku nie ma opóźnienia ani utraty jakości ... po prostu podążałeś za złym kodem HoxHuda.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by B1313 Dlaczego to jest w init (tj. Funkcja, której nie należy dotykać, chyba że jest absolutnie potrzebna)? To głupie, aby dodać część, która niekoniecznie musi zrobić cokolwiek, jeśli nie wykonasz daleko. Ponadto moja metoda nie dotyka domyślnej tabeli. Aktualizacja nie jest wykonywana, chyba że jest potrzebna lub pomieszałeś kod, nawet w przypadku efektów nie tęczowych. W tym przypadku nie ma opóźnienia ani utraty jakości ... po prostu podążałeś za złym kodem HoxHuda. To, co powinieneś zabrać, to: Nie używaj HoxHud jako przewodnika do kodowania.
Reply
#9
Przepraszam, ale nie zgadzam się. Dobry dzień
Reply
#10
Zacytować: Napisał Gorey Przepraszam, ale nie zgadzam się. Dobry dzień Następnie musisz nauczyć się tworzyć lepszy kod i stosować lepsze praktyki
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)