Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ulepszenie broni waniliowej - pomoc
#1
Zamierzam po prostu zmodyfikować niektóre wartości obrażeń na broniach i zachować je jako zapas. Jeśli ktoś mógłby potwierdzić, że zmierzam we właściwym kierunku, albo jakakolwiek informacja zwrotna byłaby świetna. Próbując nauczyć się tych wszystkich rzeczy, idę dalej. Lua wygląda tak. nazwa pliku weapontweak.lua   -   jeśli nie tweak_data, to zwróć koniec   - tweak_data.weapon.deagle.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.new_m4.stats.damage = 20 tweak_data.weapon.new_m14.stats.damage = 50 tweak_data.weapon.new_m14.stats.extra_ammo = 11 tweak_data.weapon.akm_gold.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.r93.stats.damage = 31 tweak_data.weapon.m95.stats.damage = 45 tweak_data.weapon.saiga.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.spas12.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.hk21.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.rpk.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.m249.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.akmsu.stats.damage = 25 tweak_data.weapon.p90.stats.damage = 20 tweak_data.weapon.serbu.stats.damage = 30 tweak_data.weapon.striker.stats.damage = 23 tweak_data.weapon.judge.stats.damage = 35 koniec   (w zasadzie wziął wartości zapasów od luki broni lua i dodał kilka punktów do niej)   Dodanie do hook.yml: nie jestem tego pewien, ponieważ zakładam, że to musi działać bardzo długo, ale nie byłem pewien     PersistScripts: - [weapontweak, lua \ weapontweak.lua]
Reply
#2
Musisz przeczytać kleistki. Obecnie nie masz otwartego oświadczenia warunkowego, więc koniec na dole spowoduje problem. Nie masz również testvar, który jest bardzo ważny dla trwałych skryptów
Reply
#3
Użyj również znaczników kodu. Jeśli chcesz wpłynąć na wszystkie rodzaje broni, to czy mogę zaproponować pętlę?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)