Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aimbot
Celbota dla wszystkich brudnych ludzi, którzy chcą wyglądać jak zawodowcy. Wykonane za pomocą lua snipplet znaleźć na forum i jako mod BLT, jak powiedzmy, szczerze mówiąc, tutaj większość graczy używa blt w dowolny sposób.   Ustaw go jako klawiaturę w menu opcji i włączaj i wyłączaj w grze.   Kredyt trafia do SilverDeath jednego z członków UC w scenariuszu aimbota.   Pobierz: https:
Reply
zatwierdzony, dzięki za udostępnienie! Plik zatwierdzony SHA256: 192901310e43b8b630b6364722ee6d789275bce5ce2365a81188097b6ea925aa - aimbot_ [www.unknowncheats.me] _. Rar Zainteresowany analizowaniem plików? Kliknij tutaj, aby się dowiedzieć. --Ben
Reply
Dziękuję za to, próbowałem sprawić, żeby SilverDeath wczoraj pracował, ale nie mam pojęcia, co robię.
Reply
Chciałbym tego użyć, ale jestem początkującym w tego rodzaju folderach, naprawdę nie wiem, co muszę zrobić, aby to działało, więc czy możesz wytłumaczyć, jak to działa? Czy muszę polubić tylko przenieść folder "aimbot" do folderu Payday2, czy muszę zrobić kilka skryptów i inne rzeczy?
Reply
Zacytować: Originally Posted by jerkku Chciałbym tego użyć, ale jestem początkującym w tego rodzaju folderach, naprawdę nie wiem, co muszę zrobić, aby to działało, więc czy możesz wytłumaczyć, jak to działa? Czy muszę polubić tylko przenieść folder "aimbot" do folderu Payday2, czy muszę zrobić kilka skryptów i inne rzeczy? Potrzebujesz BLT http:
Reply
Zauważyłem, że to nie działa, kiedy jesteś oszołomiony, a w Lab Szczurach to nie działa przeciwko bezgłowym spychaczom.
Reply
Ktoś, kto doświadcza losowego zacinania się dźwięku wraz z utratą FPS co kilka minut lub sekund?
Reply
Zacytować: Napisał DeathWrench Zauważyłem, że to nie działa, kiedy jesteś oszołomiony, a w Lab Szczurach to nie działa przeciwko bezgłowym spychaczom. Mam dla ciebie lepszy pomysł, zamiast tego użyj natychmiastowej nuke lub błyskawicznej wygranej.
Reply