Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kod LUA, aby całkowicie usunąć Head Bobbing
#1
Mimo, że Overkill dostarczył rozwiązanie (dla niektórych) przyprawiającej o zawrót głowy kamery pierwszej osoby, której gra używa, to wciąż było za mało; opcja nie działa jack, więc mój brat wciąż boli głowa od grania.   Szukałem lepszych rozwiązań i natknąłem się na to:     http:
Reply
#2
Czy gir nie robił tego dawno temu? Więc używasz hacków i HoxHud, ironii. Cóż, ich PD2APIDLL1.dll jest dlaczego działa, nie IPHLPAPI.dll Po prostu zrób nowy plik lua w katalogu gry lub w folderze, a następnie połącz go przez pd2hook.yml (przeczytaj o tym, jak to zrobić).
Reply
#3
Prawdę mówiąc, większość z nich to kosmetyki i niezbyt przełomowe łamigłówki. Najgorsze, co może się stać, to to, że dwa boty i ja schodzimy, a trzeci udaje się przeżyć. Nadal nie są w stanie poruszać torbami jak zwykli gracze. Czy mógłbym umieścić wspomniany kod Malthaela w nowym pliku lua i połączyć go w pd2hook, tak jak powiedziałeś?
Reply
#4
Zacytować: Napisał RainingMetal Prawdę mówiąc, większość z nich to kosmetyki i niezbyt przełomowe łamigłówki. Najgorsze, co może się stać, to to, że dwa boty i ja schodzimy, a trzeci udaje się przeżyć. Nadal nie są w stanie poruszać torbami jak zwykli gracze. Czy mógłbym umieścić wspomniany kod Malthaela w nowym pliku lua i połączyć go w pd2hook, tak jak powiedziałeś? Tak, podobnie jak wszystkie inne skrypty, których używasz, jest to po prostu kolejny skrypt, tak samo. Chociaż jego kod jest jak gówno i będzie wysysać pamięć RAM
Reply
#5
Ok. Więc jeśli założę, że to zadziała jak twój kod MuteBain, prawdopodobnie są dwie lub nawet trzy wersje kodu, które muszą działać razem: dwa w folderze LUA i jeden w domyślnym katalogu Payday 2. Jakie treści powinny zawierać pliki lua, jeśli nie jego, jeśli ma być skonfigurowany do automatycznego działania po uruchomieniu?
Reply
#6
Zacytować: Napisał RainingMetal Ok. Więc jeśli założę, że to zadziała jak twój kod MuteBain, prawdopodobnie są dwie lub nawet trzy wersje kodu, które muszą działać razem: dwa w folderze LUA i jeden w domyślnym katalogu Payday 2. Jakie treści powinny zawierać pliki lua, jeśli nie jego, jeśli ma być skonfigurowany do automatycznego działania po uruchomieniu? Będzie działać na starcie, ale lepiej jest go PR, ale jeśli nie wiesz jak to po prostu dodać to na górze kodu. Kod: jeśli ReduceHeadBobble zwróci koniec ReduceHeadBobble = true To naprawi procesor. Chociaż nie jestem pewien, co masz na myśli przez inne pliki. Chodzi tylko o to, aby nowy plik w katalogu i zahaczyć go, powinien działać od samego początku. Nie mieszaj kodu w plikach lub dziwne rzeczy się wydarzą.
Reply
#7
Oto, co mam na końcu mojego pliku yml: Zacytować: PersistScripts: # - [GlobalScriptInitialized, trainer \ assets \ _globals.lua] # - GLOBALNE KOMENDY - [GlobalScriptInitialized, LUA \ __ GLOBALS__ (DO NOT TOUCH) .lua] - [muteBain, LUA \ _MuteBain.lua] PostRequireScripts: - [lib
Reply
#8
Zacytować: Napisał RainingMetal Oto, co mam na końcu mojego pliku yml: Więc gdybym wprowadził strukturę folderów "nobob.lua" w drugiej zmiennej, co jest w pierwszej zmiennej? I tak, próbowałem dodać to, co powiedział moker1 pod koniec PostRequireScripts. Skrypty nie zadziałają. Pierwszym parametrem byłby testv (fantazyjny sposób wymawiania globalnej zmiennej) JEŻELI i TYLKO JEŚLI jesteś uporczywy przy pisaniu skryptu. Więc w przypadku, gdy powiedziałem, dodaj 2 linie na górze kodu ... byłoby Kod: ReduceHeadBobble JEŻELI i TYLKO JEŻELI jesteś post wymagający tego, użyjesz ścieżek plików podobnych do tych określonych przez moker.
Reply
#9
Zacytować: Napisał RainingMetal Oto, co mam na końcu mojego pliku yml: Więc gdybym wprowadził strukturę folderów "nobob.lua" w drugiej zmiennej, co jest w pierwszej zmiennej? I tak, próbowałem dodać to, co powiedział moker1 pod koniec PostRequireScripts. Skrypty nie zadziałają. PersistScripts: # - [GlobalScriptInitialized, trainer \ assets \ _globals.lua] # - GLOBALNE KOMENDY - [GlobalScriptInitialized, LUA \ __ GLOBALS__ (DO NOT TOUCH) .lua] - [muteBain, LUA \ _MuteBain.lua] PostRequireScripts: - [lib
Reply
#10
Ok. Teraz działam poprawnie. Wyobrażam sobie, że musiałem poprawnie sformatować przestrzeń dla linii nobob (nawet jeśli jest to krótkoterminowe testowanie, które powinienem był wiedzieć lepiej niż choćby odrobinę przeciwstawić się formatowi), i usunąć całą zmienną HeadBobble, która została stworzona, aby ją obsłużyć kod HUB pary. Mój brat będzie tak zadowolony, kiedy usłyszy o tym.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)