Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Widok DooM 2 dla Mosconi
#1
Kod:   - DooM 2 Shotgun tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. standardowy. ramiona . tłumaczenie = tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. stalówka. ramiona . tłumaczenie tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. standardowy. ramiona . rotation = tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. stalówka. ramiona . rotacja tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. przykucnął. ramiona . tłumaczenie = tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. stalówka. ramiona . tłumaczenie tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. przykucnął. ramiona . rotation = tweak_data. gracz . stanowiska ["huntsman"]. stalówka. ramiona . obrót   Znalazłem to powyżej braku przerwy na dołączenie. Zapomniałem o tym, ponieważ nie użyłem tej strzelby odkąd odkryłem CAR-4.
Reply
#2
Dobra robota Stickied
Reply
#3
ciekawy, jaki PR?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by ucwolf ciekawy, jaki PR? Post require (przeczytaj samouczek w kleistych kartkach, objaśnia to bardziej szczegółowo).
Reply
#5
ekrany jak to wygląda w grze?
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by sammi ekrany jak to wygląda w grze? Prawdopodobnie jak Doom 2 ... moje przypuszczenie.
Reply
#7
tak wiem, czym jest PR .. po prostu nie wiem, który? to jest lib
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by ucwolf tak wiem, czym jest PR .. po prostu nie wiem, który? to jest lib
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)