Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rainbow Laser i Skip Blackscreen od Hoxhud
#1
Tak więc, po tym, jak zdecydowałem się przełączyć z HoxHud na PocoHud, najczęściej żądanymi funkcjami był laser tęczowy i "nie musieliśmy wchodzić, aby pominąć czarny ekran". Oto samodzielne wersje każdego skryptu:   Blackscreen Skip (post require to lib
Reply
#2
Czym dokładnie jest czarny ekran?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by someguy11 Czym dokładnie jest czarny ekran? Nie wiem, jak to nazwać, i tak nazwał to Overkill ... To czarny ekran, który znajduje się pomiędzy lobby gry a rzeczywistą grą. W tym czasie odbywa się odprawa misji i możesz przytrzymać Enter, aby ją pominąć. Ten fragment kodu umożliwia naciśnięcie klawisza Enter zamiast trzymania go, abyś mógł szybciej wejść do gry.
Reply
#4
Dobra robota, ale ten laserowy laser do broni ... hmm ... clone_methods ... taka zła praktyka kodowania (zużywa podwójną pamięć dla prostego wskaźnika funkcji). Wykorzystuje znacznie więcej miejsca. Wkrótce opublikuję zmienioną i zredagowaną wersję.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by B1313 Dobra robota, ale ten laserowy laser do broni ... hmm ... clone_methods ... taka zła praktyka kodowania (zużywa podwójną pamięć dla prostego wskaźnika funkcji). Wykorzystuje znacznie więcej miejsca. Wkrótce opublikuję zmienioną i zredagowaną wersję. Tak, nie byłem szczęśliwy z tego powodu. Podjęto próbę replikacji na podstawie biblioteki lib
Reply
#6
tutaj sprawia to, że każdy laser jest nieco wyjątkowy. nadal jako skrypt wymagający postu dla lib / units / weapons / weaponlaser Kod: grzech lokalny = matematyka. sin lokalny losowy = matematyka. losowy lokalny _update = WeaponLaser. funkcja aktualizacji WeaponLaser: update (jednostka, t, dt) _update (self, unit, t, dt) self. speed = self. samoczynny speed lub random (). phase = self. faza lub losowa () t = t * (2 + własna prędkość) + jaźń. faza * 3600 miejscowa czerwona = grzech (130,8 * t + 0) * 0,5 + 0,5 lokalna grn = grzech (138,6 * t + 60) * 0,5 + 0,5 lokalna blu = grzech (146,9 * t + 120) * 0,5 + 0,5 własnej wartości. _themes ["fabulousputin"] = {light = kolor (czerwony, grn, blu) * 10, poświata = kolor (czerwony, grn, blu) * 0.33, pędzel = kolor (0.5, czerwony, grn, blu)} self: set_color_by_theme ("fabulousputin") koniec
Reply
#7
Zacytować: Napisał SheepyJr Znalazłem to na forach Steam. Jest to przydatne do ustawiania koloru statycznego, a nie tego samego, co laser tęczowy.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by acepilot1023978 Jest to przydatne do ustawiania koloru statycznego, a nie tego samego, co laser tęczowy. Aww, przepraszam. Nie widziałem słowa "tęcza"
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by acepilot1023978 Wygląda dobrze, dzięki za pomoc w uniknięciu tej katastrofy Tak, nie ma problemu, IDK, dlaczego Harf przeszedł przez init z jakiegoś głupiego powodu, to strata czasu i przestrzeni Lol.
Reply
#10
@ acepilot1023978 Czy mógłbyś ewentualnie przerobić skrypt interakcji? Idę też na pełne PocoHud, ale nie mogę tego zmusić do działania.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)