Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciągłe krzyczenie na eskortę
#1
Ponieważ aktualizacja White Xmas jest prawdziwą misją towarzyską, próbuję odtworzyć stałą "GO GO GO!" "POŚPIECH!" itp. zespół krzyczy na eskortę podobną do PD1. Miałem do czynienia z lib / managers / mission / elementinteraction z tego, co było zawarte w aktualizacji Xmas, ale trafiłem w ślepy zaułek. Nie mam pojęcia, czy to wszystko wpłynie również na Hoxton Breakout od czasu misji / technicznie / eskortującej (choć nie w taki sam sposób jak White Xmas, ale nie chciałbym niepotrzebnie krzyczeć na Hoxtona jako efekt uboczny).               Kod:   function ElementInteraction: on_script_activated () jeśli żyje (self.jednostka) i self. _wartości. włączone, a następnie self. _unit: interaction (): set_active (self, _values. enabled, true) funkcja końca elementu ElementInteraction: set_enabled (enabled) ElementInteraction. Wspaniały . set_enabled (self, enabled) jeśli żyje (self-unit), a następnie self. _unit: interaction (): set_active (enabled, true) funkcja końca elementu ElementInteraction: on_executed (inicjator, ...) jeśli nie self. _wartości. włączone, a następnie powrót do elementu ElementInteraction. Wspaniały . on_executed (self, instigator, ...) end function ElementInteraction: on_interacted (instigator) self: on_executed (instigator, "interacted") end function ElementInteraction: on_interact_start (instigator) self: on_executed (instigator, "start") end function ElementInteraction: on_interact_interupt (instigator) self: on_executed (instigator, "interupt") end function ElementInteraction: stop_simulation (...) ElementInteraction. Wspaniały . stop_simulation (self, ...) jeśli żyje (self.unit) następnie World: delete_unit (self. _unit) koniec             Czy którekolwiek z tych wartości warto zbadać, czy też szukam całkowicie w niewłaściwym miejscu? Każda pomoc będzie doceniona.
Reply
#2
Jestem pewien, że jesteś w lewym polu, tak jak myślę, że to dotyczy interakcji w elementach misji.
Reply
#3
Prawdopodobnie jest to jeden z plików .bnk, który definiuje linie i kiedy
Reply
#4
To ja pomagam
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by gir489 To ja pomagam
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)