Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Menu zadań Zawiesza się
#1
cześć   Ok, trochę pracuję nad scenariuszem Harfatus's Job Menu i nie mogę zrobić tego, co chcę.   W wersji oryginalnej możesz wybrać dowolne zlecenie. Na dowolnym poziomie trudności. Wspaniale, chciałem tylko dodać opcje, w których można wybrać dzień napadu. Na przykład:   Wybierz kontrahenta -> Wybierz misję i dzień # -> wybierz poziom trudności -> graj The Elephant -> Framing Frame PRO Dzień 3 -> Zagraj   Nie mogłem wymyślić, jak zdobyć profesjonalną pracę, aby nadal być profesjonalną robotą, ale innego dnia, dopóki nie znalazłem level_id, a potem pomamałem z kodem (nie wiedząc, co robię) i otrzymałem to ... .       Kod:   - PRZYKŁADOWE PRZYKŁADY JOBMENY by harf add_job = add_job lub funkcja (dane) local level_id = tweak_data. poziomy: get_index_from_level_id (data. level_id) local diffile_id = tweak_data: trudność_do_indeksu (data. insert (menedżery, crimenet, _presets, {job_id = data, job_id, level_id = data, level_id, trudny_jak = trudny_jak, trudność = dane, trudność, szansa = 1}) menadżerów. Crimenet. _MAX_ACTIVE_JOBS = menedżerowie. Crimenet. _MAX_ACTIVE_JOBS 1 koniec show_menu = show_menu lub menu funkcji (menu): show () end mission = misja lub funkcja (job_id) local difficulty_opts = {{text = "Normal", callback = add_job, data = {poziom trudności = "normalny", job_id = job_id}}, {text = "Hard", callback = add_job, data = {trudność = "twardy", job_id = job_id}}, {text = "Bardzo twardy", callback = add_job, data = {poziom trudności = "overkill ", job_id = job_id}}, {text =" Overkill ", callback = add_job, data = {poziom trudności =" overkill_145 ", job_id = job_id}}, {text =" Deathwish ", callback = add_job, data = {trudność = "overkill_290", job_id = job_id}}, {text = "Cancel", is_cancel_button = true},} local difficulty_menu = SimpleMenu: new ("Wybór misji", "Wybierz różnicę ficulty ", difficulty_opts) difper_menu: show () end - Menu kontrahent bainc = bainc lub {{text =" Sklep jubilerski ", callback = misja, dane =" biżuteria_store "}, {text =" Upadek banku: gotówka ", oddzwonienie = mission, data = "branchbank_cash"}, {text = "Upadek banku: depozyt", callback = misja, dane = "branchbank_deposit"}, {text = "sklep Diamond", callback = misja, dane = "rodzina"}, {text = "Upadek banku: złoto (Pro Job)", callback = misja, dane = "branchbank_gold_prof"}, {text = "Podejście bankowe (Pro Job)", callback = misja, dane = "branchbank_prof"}, {text = "Anuluj", is_cancel_button = true},} baincmenu = baincmenu lub SimpleMenu: new ("Wybór misji", "Wybierz mapę", bainc) baindlc = baindlc lub {{text = "Transport: Rozdroża", callback = misja, dane = "arm_cro"}, {text = "Transport: Downtown", callback = misja , data = "arm_hcm"}, {text = "Transport: port", callback = misja, dane = "arm_fac"}, {text = "Transport: przejście podziemne", callback = misja, dane = "arm_und"}, {tekst = "Transport: Park", callback = misja, dane = "arm_par"}, {text = "Train Heist *", callback = misja, dane = "arm_for"}, {text = "GO Bank", callback = misja, data = "roberts"}, {text = "Anuluj", is_cancel_button = true},} baindmenu = baindmenu lub SimpleMenu: new ("Selektor misji", "Wybierz mapę", baindlc) hector = hector lub {{text = "Watchdogs Dzień 1 ", callback = misja, dane = {job_id =" watchdogs ", level_id =" watchdogs_1 "}}, {text =" Watchdogs Day 2 ", callback = misja, dane = {job_id =" watchdogs ", level_id =" watchdogs_2 "}}, {text =" Fire Starter Day 1 ", callback = mission, data = {job_id =" firesta rter ", level_id =" firestarter_1 "}}, {text =" Fire Starter Day 2 ", callback = mission, data = {job_id =" firestarter ", level_id =" firestarter_2 "}}, {text =" Fire Starter Day 3 ", callback = misja, dane = {job_id =" firestarter ", level_id =" firestarter_3 "}}, {text =" Szczury Dzień 1 ", callback = misja, dane = {job_id =" alex ", level_id =" alex_1 " }}, {text = "Szczury Dzień 2", callback = misja, dane = {job_id = "alex", level_id = "alex_2"}}, {text = "Szczury Dzień 3", callback = misja, dane = {job_id = "alex", level_id = "alex_3"}}, {text = "Watchdogs (Pro Job) Dzień 1", callback = misja, dane = {job_id = "watc
Reply
#2
Tak jak myślałem. Czy jest możliwe, czy raczej istnieje flaga na profesjonalną pracę, którą kod misji sprawdza lub może sprawdzić? Ponadto, jeśli chodzi o skrypt SimpleMenu, czy możliwe jest zaimplementowanie więcej niż 2 elementów w sekcji danych wywołania zwrotnego?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)