Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nazwa gracza alfa
#1
Czy istnieje sposób na umieszczenie znaczników gracza nad głowami bohaterów w misji, która wydaje się mniejsza i / lub ma limit alfa wynoszący 50?   Niektórzy mają obłąkańcze nazwy, które rozciągają się na ekranie, * kaszleINTERPLANETARYPURPLYTHORNYDRAGONcough *, a kiedy imię jest na twojej twarzy, nic nie widać za nim.
Reply
#2
Alfa (i wiele innych rzeczy) etykiety nazwy jest aktualizowana w funkcji HUDManager: _update_name_labels. Powinieneś być w stanie zmienić to ustawienie i zablokować ustawioną wartość alfa na maksymalną wartość. Kod: local new_alpha = in_steelsight i matematyka. clamp ((1 - kropka) * 100, 0, 1) lub 1 label_panel: set_alpha (matematyczny zacisk (new_alpha, 0, 0.5)) - Minimalna i maksymalna pożądana wartość alfa tutaj Rozmiar czcionki jest zdefiniowany w tweak_data.hud.name_label_font_size. Ze względu na zainicjowanie obiektu tweak_data w pliku tweakdata, jest to jeden z niewielu przypadków, w których nadpisywanie funkcji init nie będzie działać, ale powinieneś być w stanie ustawić wartość bezpośrednio w skrypcie ładowanym jako post-require, to znaczy: Kod: tweak_data. hud. name_label_font_size = 24 * tweak_data. skala. hud_default_font_multiplier - Domyślny rozmiar, zmień 24 zgodnie z Twoim zdaniem
Reply
#3
Zacytować: Napisał LazyOzzy ~ snip ~ Fajnie, pierwszy skrypt działa jak urok. Czy jest wymagana ścieżka do rozmiaru tekstu wymagającego post-require, np. Libs
Reply
#4
Załaduj go jako post-require do "lib
Reply
#5
Umieszczam to w poście require, tak jak poniżej: Kod: - ['lib
Reply
#6
Hm, można przeczytać przed ukończeniem skryptu. Muszę to sprawdzić ... Tymczasem spróbuj tego zamiast: Kod: local _add_name_label_original = HUDManager. _add_name_label funkcja HUDManager: _add_name_label (...) tweak_data. hud. name_label_font_size = 24 * tweak_data. skala. hud_default_font_multiplier - Domyślny rozmiar, zmień 24, jak widzisz, dopasuj return _add_name_label_original (self, ...) end Załaduj jako post-require do "lib
Reply
#7
Tak, ten scenariusz i poczta wymagają doskonałej pracy, dzięki człowieku.
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie EssGeeDee Czy istnieje sposób na umieszczenie znaczników gracza nad głowami bohaterów w misji, która wydaje się mniejsza i / lub ma limit alfa wynoszący 50? Niektórzy mają obłąkańcze nazwy, które rozciągają się na ekranie, * kaszleINTERPLANETARYPURPLYTHORNYDRAGONcough *, a kiedy imię jest na twojej twarzy, nic nie widać za nim. Ta osoba gra Yu-Gi-Oh podobno, lol. Mógł go zaatakować. Zacytować: Napisał LazyOzzy Hm, można przeczytać przed ukończeniem skryptu. Muszę to sprawdzić ... Tymczasem spróbuj tego zamiast: Kod: local _add_name_label_original = HUDManager. _add_name_label funkcja HUDManager: _add_name_label (...) tweak_data. hud. name_label_font_size = 24 * tweak_data. skala. hud_default_font_multiplier - Domyślny rozmiar, zmień 24, jak widzisz, dopasuj return _add_name_label_original (self, ...) end Załaduj jako post-require do "lib / manager / hudmanagerpd2". Dziękuję za udostępnienie. Stickied
Reply
#9
Przesłonięcie wartości ".in_steelsight" wartością "true" spowoduje zanikanie nazw w taki sam sposób, jak gdybyśmy spojrzeli na nie po "powiększeniu". Pytanie brzmiałoby, czy możesz zrobić obszar
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)