Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Instant Bipod Deploy Bipod Freelook
#1
Wróciłem z większą ilością rzeczy dwójnóg. Nie spodziewałem się, że będzie to tak łatwe, jak to zdefiniowano w tweak_data. Pierwszy daje możliwość swobodnego rozglądania się w dwójnóg. To
Reply
#2
Rzuciłem okiem wcześniej i działa jak urok, zauważ, że w trybie multiplayer będzie wyglądać bardzo dziwnie dla innych ludzi, zwłaszcza gdy odwrócisz się lub spojrzysz w górę.
Reply
#3
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Chrono Bluewing Rzuciłem okiem wcześniej i działa jak urok, zauważ, że w trybie multiplayer będzie wyglądać bardzo dziwnie dla innych ludzi, zwłaszcza gdy odwrócisz się lub spojrzysz w górę. Muszę wiedzieć, jak to wygląda. Czy wbijasz się w podłogę?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by vex Muszę wiedzieć, jak to wygląda. Czy wbijasz się w podłogę? Zacytować: Wysłany przez pierwotnie Chrono Bluewing Rzuciłem okiem wcześniej i działa jak urok, zauważ, że w trybie multiplayer będzie wyglądać bardzo dziwnie dla innych ludzi, zwłaszcza gdy odwrócisz się lub spojrzysz w górę. Wciąż nie wiem nawet, jak wygląda wystawiony dwójnóg w trzeciej osobie.
Reply
#5
Zastanawiałem się, czy pozwolić graczom swobodnie poruszać się przy użyciu dwójnogu, ale uświadomiłem sobie, że nie będzie to coś innego niż tylko oszukiwanie dokładności i stabilności broni.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by vex Muszę wiedzieć, jak to wygląda. Czy wbijasz się w podłogę? Zasadniczo, gdy patrzysz na dół, na przykład zarówno twoje ramiona, jak i górna część ciała / głowa będą zaciskać się przez resztę twojego ciała, co jest bardzo dziwne dla innych ludzi, scenariusz jest raczej przydatny, gdy możesz swobodnie się rozejrzeć.
Reply
#7
Cześć ludzie! Uwielbiam mod! Tinkered z tym samym nieco, świetnym dziełem! Zastanawiałem się tylko, czy da się to dodać
Reply
#8
Zacytować: Napisał Heminator Cześć ludzie! Uwielbiam mod! Tinkered z tym samym nieco, świetnym dziełem! Zastanawiałem się tylko, czy da się to dodać
Reply
#9
Hej! Dziękuję za odpowiedź, ale nie sądzę, że albo to, czego szukam. Wiem, gdzie pistolet będzie strzelał, ponieważ mam na nim laser, chciałbym tylko zobaczyć, co jest w oddali, abym mógł celować lepiej / bliżej celu. Naprawdę sądzę, że jakoś można zakodować jakieś rozwiązanie. Znalazłem to: Kod: samego siebie . Części . wpn_fps_upg_bp_lmg_lionbipod = {pcs = {10, 20, 30, 40}, type = "bipod", sub_type = "dwójnóg", name_id = "bm_wp_upg_lmg_lionbipod", a_obj = "a_bp", unit = "units / pd2_crimefest_2015 / update_5 / weapons / wpn_fps_upg_bp_lmg_lionbipod / wpn_fps_upg_bp_lmg_lionbipod ", stats = {value = 0, zoom = 1}, animations = {deploy =" wdrożyć ", undeploy =" undeploy "}, zabrania = {" wpn_fps_lmg_hk21_fg_short "}, texture_bundle_folder =" par ", profity = { "dwójnóg"}} i to: Kod: samego siebie . postawy. mg42. dwójnóg. FOV = 50 Ale jeszcze nie udało się zrobić z nimi nic użytecznego.
Reply
#10
Zacytować: Napisał Heminator Hej! Dziękuję za odpowiedź, ale nie sądzę, że albo to, czego szukam. Wiem, gdzie pistolet będzie strzelał, ponieważ mam na nim laser, chciałbym tylko zobaczyć, co "
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)