Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kule wybuchowe z wieżyczką
#1
kule wybuchowe z wieżyczką
Reply
#2
Przechodząc do wstępu tutaj, będziesz potrzebował zestawu narzędzi PPR. Więc ludzie nie spamują z tym nie działa.
Reply
#3
Problem polega na tym, że niezależnie od ustawień obrażeń, wieżyczki nie są w stanie poradzić sobie z tarczami, więc niektóre rodzaj funkcji, takiej jak amunicja wybuchowa, wykonałby zadanie. Widziałem sprytny skrypt gdzie strzela granatami, ale powoduje więcej obrażeń niż to konieczne, a także szkodzi pobliskim graczom.
Reply
#4
możesz spróbować, zmodyfikować je tak skomplikowane, aby umożliwić penentrację pocisku na tarczach.
Reply
#5
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie uninator Problem polega na tym, że niezależnie od ustawień obrażeń, wieżyczki nie są w stanie poradzić sobie z tarczami, więc niektóre rodzaj funkcji, takiej jak amunicja wybuchowa, wykonałby zadanie. Widziałem sprytny skrypt gdzie strzela granatami, ale powoduje więcej obrażeń niż to konieczne, a także szkodzi pobliskim graczom. Wątpię, że wszedł w proces podejmowania decyzji ... ale tak. Młot do problemu wymagającego skalpela.
Reply
#6
Po prostu myślałem, może właściwości granatów mogą być modyfikowane, więc są wystarczająco mocne, by odepchnąć i wystawiać tarcze, ale nie na tyle silne, aby zaszkodzić graczom? To faktycznie dałoby podobny efekt do wybuchowej amunicji.
Reply
#7
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie uninator Po prostu myślałem, może właściwości granatów mogą być modyfikowane, więc są wystarczająco mocne, by odepchnąć i wystawiać tarcze, ale nie na tyle silne, aby zaszkodzić graczom? To faktycznie dałoby podobny efekt do wybuchowej amunicji. IMO HE runduje jak suck na własną rękę. lol
Reply
#8
Spróbowałem scenariusza granatu i okazało się, że wieżyczka strzela w kulę, ale jednocześnie się odradza granaty w punktach uderzeniowych ... przynajmniej tak to wygląda. Jeśli więc można zmniejszyć obrażenia granatów, odrzuciłoby i odsłoniło tarcze, nie stwarzając zagrożenia i skutecznie pozwalając wieżyczce je zniszczyć.
Reply
#9
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie uninator Spróbowałem scenariusza granatu i okazało się, że wieżyczka strzela w kulę, ale jednocześnie się odradza granaty w punktach uderzeniowych ... przynajmniej tak to wygląda. Jeśli więc można zmniejszyć obrażenia granatów, odrzuciłoby i odsłoniło tarcze, nie stwarzając zagrożenia i skutecznie pozwalając wieżyczce je zniszczyć. Ale granaty będą podobne do granatów graczy, nie? Więc zmniejszenie obrażeń zmniejsza obrażenia granatów graczy? Chyba że są oddzielnym bytem lub czymś.
Reply
#10
Biorąc pod uwagę, że tworzy regularne granaty odłamków, myślę, że byłoby słuszne założenie, że wpłynie to również na nas gracze łamią granaty w ten sam sposób, ale z wieżą, która może zająć się wszystkimi typami wroga włącznie tarcze Nie sądzę, by miało to naprawdę znaczenie ... zwłaszcza, jeśli wieża lub wieżyczki mają dobry zasięg w okolicy. Wygląda na to, że nie jest możliwa penetracja tarczy dla wież, więc szukam innych sposobów radzenia sobie z tarczami.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)