Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wskaźnik granatów tylko dla granatów błyskowych (z wyjątkiem granatów dymnych)
#1
Wskaźnik granatów tylko dla granatów błyskowych (z wyjątkiem granatów dymnych)
Reply
#2
solidna praca
Reply
#3
Używam tego skryptu już od kilku dni i nie zauważyłem jeszcze żadnego znaku błysku na ekranie innego niż moje siatkówki spalane przez efekt gry. Co powinienem zobaczyć? Jestem pewien, że mam poprawnie skonfigurowany mod z PostRequire.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by jayblah Używam tego skryptu już od kilku dni i nie zauważyłem jeszcze żadnego znaku błysku na ekranie innego niż moje siatkówki spalane przez efekt gry. Co powinienem zobaczyć? Jestem pewien, że mam poprawnie skonfigurowany mod z PostRequire. Dzień dobry Panu, mam nadzieję, że pomogę ci trochę wyjaśnić ... flashbangi zdarzyły się dość szybko, że mogłeś już przegapić te znaki, więc zależy od Twojej zręczności i Twoich oczu, aby szybko zareagować na to ... poza tym, gdy głośny atak dobiegnie końca, możesz skupić się bardziej na wrogach, a nie na małym znaku na swoim hud, ale jest to zauważalne ... jeśli nie używasz żadnych HUDmodów (modów wiązek), możesz zobaczyć znak podobny do ognia (domyślny znak powiadomienia Flashbanga od bradolfa pitlera). jeśli mogę powiedzieć, wspaniała robota sir @ BradolfPitler, ten wskaźnik na pewno bardzo pomaga nam szybko reagować, dlatego może zaoszczędzić nam razy życia za bycie zaślepionym ^ ^) b
Reply
#5
Aha, to naprawdę pomaga. Zainstalowałem kilka skryptów i założyłem, że maleńka mała ikona ognia, którą przelotnie zauważyłem, pochodzi ze skryptu Waypoints na tych forach. Wielkie dzieki.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by jayblah Aha, to naprawdę pomaga. Zainstalowałem kilka skryptów i założyłem, że maleńka mała ikona ognia, którą przelotnie zauważyłem, pochodzi ze skryptu Waypoints na tych forach. .... Przy okazji, możesz zmienić ikonę punktu na inną, jeśli ikona ognia ("pd2_fire") jest myląca. Lub jego kolor (domyślnie: Color.yellow). Zdecydowałem się wybrać domyślną ikonę ognia, ponieważ wizualizuje ona "ogień" w ostrzeżeniu o wybuchu granatu w otworze.
Reply
#7
Zacytować: Napisał BradolfPitler Przy okazji, możesz zmienić ikonę punktu na inną, jeśli ikona ognia ("pd2_fire") jest myląca. Lub jego kolor (domyślnie: Color.yellow). Zdecydowałem się wybrać domyślną ikonę ognia, ponieważ wizualizuje ona "ogień" w ostrzeżeniu o wybuchu granatu w otworze. W rzeczywistości jest o wiele więcej ikon, niż być może już wiesz. W grze jest nawet wiele ikon, które są nieużywane. Niektóre z nich nie są nawet zdefiniowane w kodzie gry, co możesz zrobić sam, jeśli znasz prawidłowe wartości do użycia. Odkryłem to, kiedy bawiłem się z przypadkowymi fragmentami kodu w źródle i natknąłem się na wiele nieużywanych ikon. https:
Reply
#8
Zacytować: Napisał Maelform W rzeczywistości jest o wiele więcej ikon, niż być może już wiesz ... self.hud_icons.frag_grenade Dzięki. Zaktualizowałem swój kod, aby domyślnie używać ikony "frag_grenade".
Reply
#9
Zacytować: Napisał BradolfPitler Dzięki. Zaktualizowałem swój kod, aby domyślnie używać ikony "frag_grenade". Teraz jest pomysł; a co z dodawaniem granatów do przyjaznych granatów? Zadają wystarczająco dużo obrażeń, aby zdmuchnąć całkiem spore fragmenty zdrowia
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)