Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PayDay 2 LUA hook-next Pomysły
#1
Tak więc ludzie, głównie kodery Lua   Szukam pomysłów na funkcje do kolejnej iteracji biblioteki DLL.   Do tej pory zamierzam stworzyć AddPersistScript () w tym samym stylu, w jaki sposób można użyć BindKey () z dodaną funkcją, którą można uczynić skryptem przetrwać tylko przez okres istnienia tego stanu Lua lub przez całą sesję gry . W obu przypadkach nie wpłynie to na konfigurację użytkownika i nie będzie trwała po zamknięciu gry.   Następną rzeczą będą skrypty TickDelayed, co pozwoli ci zadeklarować skrypt (pierwszy lub stały styl), który nie zostanie wykonany dopóki nie minie skonfigurowana liczba ticków. Oznacza to, że jeśli twój skrypt zależy od wielu klas gry Lua, możesz upewnić się, że uruchamia się on sam po ich skonfigurowaniu.   Jakieś inne sugestie?
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by Harfatus Tak więc ludzie, głównie kodery Lua Szukam pomysłów na funkcje do kolejnej iteracji biblioteki DLL. Do tej pory zamierzam stworzyć AddPersistScript () w tym samym stylu, w jaki sposób można użyć BindKey () z dodaną funkcją, dzięki której skrypt może działać tylko przez cały czas trwania tego stanu Lua lub przez całą sesję gry . W obu przypadkach nie wpłynie to na konfigurację użytkownika i nie będzie trwała po zamknięciu gry. Następną rzeczą będą skrypty TickDelayed, co pozwoli ci zadeklarować skrypt (pierwszy lub stały styl), który nie zostanie wykonany dopóki nie minie skonfigurowana liczba ticków. Oznacza to, że jeśli twój skrypt zależy od wielu klas gry Lua, możesz upewnić się, że uruchamia się on sam po ich skonfigurowaniu. Jakieś inne sugestie? nie koduje niczego w lua lub w tej grze, ale czy nie byłoby dobrym pomysłem zrobienie czegoś w rodzaju polecenia "zależy", gdzie funkcja lub klasa jest wykonywana po załadowaniu wszystkich zależności?
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by learn_more nie koduje niczego w lua lub w tej grze, ale czy nie byłoby dobrym pomysłem zrobienie czegoś w rodzaju polecenia "depend", w którym funkcja lub klasa jest wykonywana po załadowaniu wszystkich zależności? Obecnie można to osiągnąć, sprawdzając, czy klasy zostały utworzone, zanim zadeklarujemy testvar w bieżącej iteracji biblioteki DLL. Stanie się to również możliwe dzięki użyciu opóźnienia tyknięcia w następnej wersji, aby uniknąć wykonywania skryptu, dopóki nie zostanie wykonanych wiele wymaganych tików Lua (typowo jeden lub dwa)
Reply
#4
Napraw wymaganie (). Zezwalaj na utrwalanie skryptów, gdy nie ustawiasz okna w trybie okienkowym. Dodaj niektóre funkcje AddUpdate (), PauseUpdate (), które będą działać tak samo, jak na przykład GameStateMachine.update. Mogę później przedstawić więcej pomysłów.
Reply
#5
PlayMediaURL ("") do odtwarzania multimediów z www
Reply
#6
Zacytować: Pierwotnie wysłany przez Pirate Captain PlayMediaURL ("") do odtwarzania multimediów z www proszę, nie rób tego.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by learn_more proszę, nie rób tego. ok, a następnie ogranicz to do mp3
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by learn_more proszę, nie rób tego. Porzucam to ...
Reply
#9
czy można zdefiniować skrypty, które są automatycznie wywoływane za każdym razem, gdy rozpoczyna się misja? w rzeczywistości niektóre wydarzenia, w których możemy dołączyć skrypty jako wywołania zwrotne, byłoby miłe, prawda? jak OnPlayerDie OnBeeperRings, i tak dalej ...
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by baldwin Dodaj niektóre funkcje AddUpdate (), PauseUpdate (), które będą działać tak samo, jak na przykład GameStateMachine.update. Zacytować: Originally Posted by giova czy można zdefiniować skrypty, które są automatycznie wywoływane za każdym razem, gdy rozpoczyna się misja? w rzeczywistości niektóre wydarzenia, w których możemy dołączyć skrypty jako wywołania zwrotne, byłoby miłe, prawda? jak OnPlayerDie OnBeeperRings, i tak dalej ... Czy objazd lua działa zbyt ciężko czy coś takiego?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)