Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
błąd wyjściowy w pliku niepoprawnie skonfigurowany
#1
cześć, chciałem zacząć tworzyć trenera, a ponieważ nie jestem najlepszy z LUA, chciałem wiedzieć, czy jest to możliwe / jak sprawić, że wyświetli błąd na czacie lub coś takiego, jeśli nie skonfigurowali tego pliku poprawnie, może nawet z pokazaniem, który błąd jak "test funkcji nie jest poprawnie skonfigurowany" i chcę to jak na wszystkich plikach. jak mam to zrobic?   EDYCJA: i jak to zrobić, że simplemenu w grze jest inne menu niż outgame?
Reply
#2
Konsola debugowania powinna to zrobić, ale rejestracja błędów pojawia się tak daleko, musisz mieć intuicję i spojrzeć na kod, aby zobaczyć, co jest nie tak. Bests B1313
Reply
#3
mam na myśli, chcę napisać config, i umieścić tak, jeśli nie jest napisane prawo / nieznany var, wyprowadza to jako błąd po naciśnięciu przycisku, który powinien uruchomić funkcję Lub, aby uprościć, powiedzmy, mam plik w funkcji inGame (), potraktujmy to jako przykład: test funkcji () jeśli nie inGame (), to koniec powrotu a jeśli bym wstawił: wymaga "test.lua" w innym pliku, a to nie zostałoby uruchomione, czy po prostu nie uruchomiłoby tego pliku? i jak używać ścieżek, takich jak test.lua znajduje się w folderze "misc", a plik funkcyjny jest jak w folderze "keybinds" i oba są w "trainer" jak to zrobić, to wymaga? wtedy już wiedziałbym, jak napisać / opublikować błąd.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by tomhillepille mam na myśli, chcę napisać config, i umieścić tak, jeśli nie jest napisane prawo / nieznany var, wyprowadza to jako błąd po naciśnięciu przycisku, który powinien uruchomić funkcję Lub, aby uprościć, powiedzmy, mam plik w funkcji funkcji inGame (), potraktujmy to jako przykład: test funkcji () jeśli nie inGame (), to koniec powrotu a jeśli bym wstawił: wymaga "test.lua" w innym pliku, a to nie zostałoby uruchomione, czy po prostu nie uruchomiłoby tego pliku? i jak używać ścieżek, takich jak test.lua znajduje się w folderze "misc", a plik funkcyjny jest jak w folderze "keybinds" i oba są w "trainer" jak to zrobić, to wymaga? Konsola debugowania powinna to zrobić. Właśnie do tego został zaprojektowany. Bests B1313
Reply
#5
nadal, chciałem go dostosować, bo ... pozwala pozostać "głupimi" ludźmi, ponieważ nie potrafią mówić tak dobrze po angielsku i nie rozumieją większości, aby się naprawić. tak jak oni są w lobby (nie w grze, wciąż w preplanie) i używają klawisza do gry w grze, to chcę, żeby się zaczęli czatować, że muszą być w grze, i takie rzeczy blah bla (W grze jest to tylko przykład, chcę go użyć do innych celów, a nie do funkcji w grze, inaczej mógłbym to zmienić w globaliach.)
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by tomhillepille nadal, chciałem go dostosować, bo ... pozwala pozostać "głupimi" ludźmi, ponieważ nie potrafią mówić tak dobrze po angielsku i nie rozumieją większości, aby się naprawić. tak jak oni są w lobby (nie w grze, wciąż w preplanie) i używają klawisza do gry w grze, to chcę, żeby się zaczęli czatować, że muszą być w grze, i takie rzeczy blah bla (W grze jest to tylko przykład, chcę go użyć do innych celów, a nie do funkcji w grze, inaczej mógłbym to zmienić w globaliach.) To jest po prostu sprawdzanie, które w rzeczywistości nie powoduje wyjścia lub debugowania. Po prostu przesłanie wiadomości, że to nie działa. Używałbyś instrukcji if else. Spójrz na moje skrypty, robię to dużo. Bests B1313
Reply
#7
MEH nie mogę tego wyjaśnić, nie mogę uzyskać angielskich słów na ten temat! Fuu! teraz możemy wziąć coś takiego jak filerequire, dostałem w pliku init.lua funtion "fileRequire ()" i jeśli wymagany plik nie istnieje, cały trener nie powinien działać. to już pomogłoby i nadal, w jaki sposób korzystać, wymaga, gdy mam jak somefile w folderze misc, i innego pliku w folderze keybind, a obie są w folderze trenera, jak to zrobić z jednego folderu do drugiego ?! jak, chcę sprawdzić przy starcie gry, czy dostali plik, a jeśli nie, trener się wyłącza. to cały przykład, ale jeśli mogę to uruchomić, to mogę uzyskać funkcję, którą chcę uruchomić. Po prostu nie mogę tego wyjaśnić, _, nie mogę dostać słów
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by tomhillepille MEH nie mogę tego wyjaśnić, nie mogę uzyskać angielskich słów na ten temat! Fuu! teraz możemy wziąć coś takiego jak filerequire, dostałem w pliku init.lua funtion "fileRequire ()" i jeśli wymagany plik nie istnieje, cały trener nie powinien działać. to już pomogłoby i nadal, w jaki sposób korzystać, wymaga, gdy mam jak somefile w folderze misc, i innego pliku w folderze keybind, a obie są w folderze trenera, jak to zrobić z jednego folderu do drugiego ?! jak, chcę sprawdzić przy starcie gry, czy dostali plik, a jeśli nie, trener się wyłącza. to cały przykład, ale jeśli mogę to uruchomić, to mogę uzyskać funkcję, którą chcę uruchomić. Po prostu nie mogę tego wyjaśnić, _, nie mogę dostać słów Myślę, że rozumiem. Chcesz, żeby trener sprawdził, czy gdzieś istnieje plik, a jeśli nie, to sam się wyłączy? Dobrze? Bests B1313
Reply
#9
Wreszcie! coś takiego! ale czy możesz również wyjaśnić, czego wymagam?
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by tomhillepille W końcu! coś takiego! ale czy możesz również wyjaśnić, czego wymagam? Cóż, to jest coś, czego nawet nie byłem w stanie zrobić. Zakładam, że użyłby skryptu pierwszego uruchomienia, wybierając skrypt sprawdzający plik. Po prostu nie wiem, jak wyłączyć trenera z punktu widzenia skryptu. Wiem, jak to zrobić za pomocą naciśnięcia klawisza, ale nie w skryptach. Jeśli to ma jakiś sens. Zajmę się tym jednak lub jeśli ktoś inny chce pomóc. Bests B1313
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)